KASVUPROJEKTIT
Account Based Marketing
Account Based Marketing –ohjelman tavoitteena on tukea myyntistrategian toteutumista koordinoimalla personoidut myynti- ja markkinointitoimenpiteet valituille asiakkaille ja/tai asiakassegmenteille avatakseen ja syventääkseen yhteyksiä sekä kasvattaakseen asiakkuuden kokoa.
ABM-ohjelma yhdistää toiminnot yhteisen rahaprosessin taakse ja tehostaa keskinäistä viestintää tavoitteenaan luoda tehokkaammin kannattavaa liikevaihtoa.
ABM-ohjelman hyödyt:
Kasvava kauppakoko ja kauppojen kiinnisaamisprosentti
Nopeutuva myyntisykli
Lisääntyvä mitattavuus
Syvenevä markkinoinnin ja myynnin yhteispeli
Asiakkuuksien syveneminen ja laajeneminen
Kasvava myynnin tehokkuus
Paraneva asiakaskokemus
Account Based Marketing –ohjelman rakentaminen:
Luomme asiakkaittain, toimialoittain ja/tai asiakassegmentteittäin mallin koordinoidulle yhteispelille asiakkuuksien avaamiseksi ja kasvattamiseksi.
Toimitukseen sisältyy:
ABM-asiakkuuksien ja kohderyhmien tunnistaminen ja ostajapersoonien dokumentointi
Vaikuttamiskartta: relevanttien kontaktien tunnistaminen, yhdistäminen ostajapersooniin ja käyttötapauksiin sekä liitos teknologiaan
Näkemykset nyky- ja tavoiteasiakkuuksien edistämiseksi myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä
Toimintamalli asiakasarvon tuottamiseen ja viestintään hyödyntäen käytössä olevaa myynti- ja markkinointiteknologiaa
Ohjelman käynnistämisen ja sen palauteloopin suunnittelu