HubSpot tuki auttaa sinua ratkomaan arjen pullonkaulat ja haasteet järjestelmän käytössä. Olet ehkä hankkinut HubSpotin tiettyyn tarpeeseen, mutta järjestelmä on pullollaan ominaisuuksia, joiden käyttöönotosta tai käytön kehittämisestä yrityksesi hyötyisi. Me autamme saavuttamaan tavoitteesi kasvujärjestelmän kanssa.
1. Kysynnän luominen ja liidituotanto
2. Asiakashankinta
3. Asiakkaiden pitäminen
4. Asiakkuuksien kasvattaminen
Saatat esimerkiksi haluta poistaa turhia työvaiheita tai käsityötä prosesseistasi. Tai hallita asiakastietoa koko asiakkuuden elinkaarella – tuntemattomasta liikevaihdoksi. Ratkaisemme työksemme haasteita ja olemme käyneet läpi satoja erilaisia käyttötapauksia, joista löytyy varmasti myös sinun tilanteeseesi sopiva toimintatapa.
HubSpot mahdollistaa yrityksille kasvun johtamisen, auttamalla kasvun kiihdyttämisessä, liiketoiminnan skaalaamisessa sekä tiedolla johdettavassa kasvuprosessissa, asiakaspidossa ja asiakastyytyväisyydessä.
Tyypillisesti suurin ongelma yrityksillä on, että HubSpotia käytetään vain pisteratkaisuna tukemaan markkinointia, myyntiä – tai edistyneimmissä tapauksissa asiakaspalveluakin. Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli loistaa poissaolollaan, vaikka järjestelmä mahdollistaisi koko asiakkuuden elinkaaren hallinnan. Pahimmillaan HubSpot on yrityksillä vain ylihintaisena sähköpostityökaluna. Mitä jos tekisit toisin? HubSpot tukipalvelumme auttaa!
Suunnittelemme tuen
tarpeen
Käymme läpi järjestelmän ja haastattelemme tiimisi käyttötavoista, -tottumuksista ja tarpeista. Selvitämme, miten järjestelmä tukee liiketoimintaanne ja tavoitteitanne, asetamme yhteiset tavoitteet, miten järjestelmästä saataisiin mahdollisimman paljon irti, sitä estävät pullonkaulat ja kehitystarpeet. Suunnittelemme sen pohjalta teille sopivan tukikokonaisuuden, joka on nopeasti saatavilla ja tuottaa arvoa arjen käyttöön.
Toteutamme parhaat
käytännöt
Tukipalvelun toteutusvaiheessa varmistamme järjestelmän palvelevan liiketoimintaa ja sen tavoitteita. Toteutamme suunnitteluvaiheessa havaitut parannus- ja kehitystarpeet, tuomme parhaita käytäntöjä ja suunnittelemme osaamisen johtamiseen sopivan koulutuskokonaisuuden, jotta käyttäjänne saavat otettua järjestelmästä kaiken irti.
Otamme tukipalvelun
käyttöön
Tukipalvelun käyttöönotossa varmistamme, että suunnitteluvaiheen käytännöt ja prosessit saadaan vietyä arkeenne. Toteutamme järjestelmän parannukset ja kehitysehdotukset rullaavasti arjessa. Tarjoamme käyttäjille riittävästi koulutusta ja valmennusta, jotta onnistumme yhteisesti asetetuissa tavoitteissa. Pyrimme aina ratkaisemaan liiketoiminnassa tunnistettuja kiviä kengässä parantaaksemme työntekijäkokemusta ja tehdäksemme arkikäytöstä sujuvaa.
Sopii yritykselle, jonka tukitarpeet ovat satunnaisia tai projektiin keskittyneitä.
/ tunti
Sopii yritykselle, joka haluaa nopeasti saatavilla olevan tukiresurssin järjestelmän täysipainoiseen hyödyntämiseen 1-5 käyttäjälle tai pienelle myyntitiimille.
/ kk / portaali
Sopii yritykselle, joka haluaa nopean ja saatavilla olevan tukiresurssin järjestelmän tehokäyttöön 3-10 käyttäjälle ja myyntitiimille.
/ kk / portaali
Sopii yritykselle, joka haluaa Enterprise-tason tukea nopeasti sekä tehostaa järjestelmän käyttöä yli 10 käyttäjälle ja useita myyntitiimejä.
/ kk / portaali
Kaikkiin paketteihin sisältyy:
✔ HubSpot-käyttökoulutukset
✔ Järjestelmän käyttöasteen seuranta
✔ Kehitysideat käytön tehostamiseksi
✔ Tietopankki ja käyttöohje HubSpot-ominaisuuksittain
✔ Tukipyynnöt tiketteinä omassa tukiportaalissa
✔ Oma tukitiimi palveluna
✔ Sähköpostituki
✔ Muutokset ja päivitykset HubSpot-portaaliin
✔ Pienkehitystyöt ja CMS-kehitys
✔ Parhaat käytännöt ja vinkit tehokäyttöön
✔ Ongelmanratkaisu ja HubSpotin tukipyyntöjen priorisointi
✔ Uusien käyttäjien perehdytys
✔ Uusien HubSpot-ominaisuuksien käyttöönotto ja beta-tuki
Puhumme liiketoimintaa eli numeroita. Mielipiteillä ei ole kovin suurta merkitystä, kun kasvuprosessia ohjataan tiedolla ja tuloksilla.
Kasvumarkkinointiamme ohjaa periaate tuottaa arvoa joka kohtaamisella. Varmistamme arvon toteutumisen kaikissa käänteissä.
Vastaamme tekemisestä ja tuloksista kuin omistamme ja toteutamme sovitut asiat ripeästi. Aika hapattaa hyvätkin ideat ja tehokas toteutus suojaa tuloksia.
Kasvusi tukena on vankka asiantuntemuksemme ja näkemyksemme kasvun kriittisistä osa-alueista koko asiakkaan matkalta.
+358 44 347 9344
jarkko@palveluna.fi
Hämeenlinna
Teknologiakeskus Innopark
Vankanlähde 7
Lahti
Askonalue
Askonkatu 9
Terävää puhetta kasvusta, johtamisesta sekä yrityskulttuurista. Reseptisi tasonnostoon.