OSTA KASVUA PALVELUNA

HubSpot CRM kasvualusta

(The HubSpot CRM Platform)

HubSpot CRM tarjoaa työkalut markkinointiin, myyntiin, asiakassuhteiden hoitamiseen ja sisällönhallintaan. Jokainen työkalu toimii tehokkaasti yksittäin, mutta yhdessä ne ovat lyömättömät. Kilpailevista ratkaisuista poiketen HubSpot on kokonaistyökalu asiakastiedon hallintaan koko asiakkuuden elinkaarelle – tuntemattomasta liikevaihdoksi.

Kasvun kaava-loop-palveluna

1. Kysynnän luominen ja liidituotanto

2. Asiakashankinta

3. Asiakkaiden pitäminen

4. Asiakkuuksien kasvattaminen

HubSpot kasvujärjestelmän käyttöönotot liiketoiminta edellä

HubSpot-kasvujärjestelmä on työkalu liiketoiminnan johtamiseen asiakkaista käsin. Autamme ottamaan HubSpotin käyttöön liiketoiminta edellä kasvun mallimme mukaisesti. Autamme ymmärtämään, miten järjestelmä voi parhaiten tukea liiketoimintatavoitteitasi ja miten sillä voi johtaa yrityksen kasvua. Selvitämme liiketoimintaprosessisi ja autamme ottamaan kasvujärjestelmän vaiheittain käyttöösi tukien tärkeintä tekemistä myynnistä markkinointiin, asiakaspalvelusta palveluun verkossa ja liiketoimintaprosessien automaatioon. Katsomme käyttöönotoissa liiketoimintaa aina kokonaisuutena ja autamme saamaan kasvujärjestelmästä kaiken irti.

HubSpot CRM -käyttöönotot

Ota asiakkuudenhallinta yrityksessäsi käyttöön asiakaskeskeisesti koko asiakkaan matkalle tuntemattomasta liikevaihdoksi. Autamme luomaan yhteyden totuudenlähteen arjen käyttö ja myyjien työpäiväkokemus edellä.


LUE LISÄÄ

HubSpot-käyttöönotot

Ota HubSpot käyttöön vaiheittain liiketoiminta edellä. Tuemme tärkeintä tekemistä myynnistä markkinointiin, asiakaspalvelusta palveluun verkossa ja automaatioon, jotta saat työkalusta kaikki hyödyt.


LUE LISÄÄ

HubSpot tuki

Varmista saavasi HubSpotista kaikki irti tarpeisiisi rakennetun tukipalvelun turvin. Autamme arjen käytöstä järjestelmän tehostamiseen sekä kehitystyöhön ja käyttökoulutukseen oman tukitiimisi voimin.


LUE LISÄÄ

Varaa HubSpot esittely

Katsotaan yhdessä miten HubSpotin käyttöönotto voisi auttaa yritystäsi.

VARAA ESITTELY

HubSpot CRM – Asiakkuudenhallintaa ja kasvun johtamista asiakkaiden ehdoilla

Yhdellä helppokäyttöisellä työkalulla voit:

Johtaa yrityksesi kasvua
Syventää asiakassuhteita

Parantaa asiakaskokemusta
Saada kokonaiskuvan liiketoiminnastasi

Liian usein asiakkuudenhallinta nojaa nahkastetsoniin, maailman suosituimpaan CRM:ään eli Officeen, vanhakantaiseen toiminnanohjausjärjestelmään tai pelkkään laskutusjärjestelmään. Riko kaavaa ja hanki kilpailuetua ottamalla aloite käsiisi. HubSpot CRM mahdollistaa helppokäyttöisen asiakkuudenhallinnan markkinoinnin, asiakaspalvelun, asiakassuhteen ja -kokemuksen sekä asiakkuuden kokonaiskuvan näkökulmasta.

HubSpot CRM on kokonaisratkaisu, jota on helppo laajentaa markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun, verkkojulkaisemisen ja liiketoiminta-automaatioiden avulla. Keveimmillään saat työkalun ilmaiseksi käyttöön ja järeimmillään se palvelee monikansallisia pörssiyrityksiä. Ja kaikkea siltä väliltä.

HubSpot CRM palveluna

Tutustu HubSpot osa-alueisiin

marketing-1

Marketing Hub

sales

Sales Hub

service

Service Hub

cms

CMS Hub

operations

Operations Hub


HubSpot Marketing Hub

Markkinoinnin työkalupaketti, jolla autat asiakkaita koko asiakkaan matkan varrella aina tuntemattomasta suosittelijaksi. Saat johdettua ja mitattua markkinointia ja mainontaa samasta työkalusta euroihin asti. Automaatioiden avulla rakennat väsymättömän markkinointikoneiston houkuttelemaan lisää kävijöitä, muuntamaan kävijät liideiksi ja ohjaamalla heidät ostoksillaan eteenpäin.

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE STARTER
alk. 41 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE PROFESSIONAL
alk. 1474 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE ENTERPRISE
alk. 4600 €/kk

Kasvupaketit sisältävät HubSpot CRM:n päälle rakennettuna kaikki osa-alueet:
Marketing, Sales, Service, CMS ja Operations.

HubSpot Sales Hub

Rakenna tehokas ja nykyaikainen myyntiprosessi asiakaslähtöisesti myynnin työkaluilla. Järjestelmä mahdollistaa asiakkaan ostoprosessia mukailevan tunneälykkään ja mitattavan myyntityön tarjoten apua asiakkaalle juuri ratkaisevina hetkinä. Automaatiotyökalut myös säästävät myyjien aikaa arjessa merkittävästi.

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE STARTER
alk. 41 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE PROFESSIONAL
alk. 1474 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE ENTERPRISE
alk. 4600 €/kk

Kasvupaketit sisältävät HubSpot CRM:n päälle rakennettuna kaikki osa-alueet:
Marketing, Sales, Service, CMS ja Operations.

HubSpot Service Hub

Asiakaspalvelun työkalupakki tehty auttamaan asiakkaitasi, syventämään asiakasymmärrystä, panostamaan hyvään asiakaskokemukseen, ylittämään odotukset ja kasvamaan nopeammin. Automaatioiden avulla varmistat, että pysyt jatkuvasti asiakkaiden pulssilla tyytyväisyydestä ja suositteluhalukkuudesta, sekä pystyt puuttumaan poikkeamiin.

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE STARTER
alk. 41 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE PROFESSIONAL
alk. 1474 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE ENTERPRISE
alk. 4600 €/kk

Kasvupaketit sisältävät HubSpot CRM:n päälle rakennettuna kaikki osa-alueet:
Marketing, Sales, Service, CMS ja Operations.

HubSpot CMS Hub

Verkkojulkaiseminen ja oma media samassa kokonaistyökalussa. Luo kasvua ja liiketoimintatavoitteitasi tukevat verkkosivut vailla teknisiä murheita, koodaamista tai tietoturvahuolia, mitattavasti.

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE STARTER
alk. 41 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE PROFESSIONAL
alk. 1474 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE ENTERPRISE
alk. 4600 €/kk

Kasvupaketit sisältävät HubSpot CRM:n päälle rakennettuna kaikki osa-alueet:
Marketing, Sales, Service, CMS ja Operations.

HubSpot Operations Hub

Työkalupakki liiketoimintaprosessien automaatioon. Aja yhteen kaikkien järjestelmien asiakastiedot, integroi tärkeimmät työkalut, synkronoi asiakastiedot ja automatisoi liiketoimintaprosessit helposti, jotta voit luoda kitkattoman asiakaspalvelukokemuksen.

Sisältyvät ominaisuudet:

STARTER



alk. 41 €/kk

ENTERPRISE
Professional plus:


Monipuoliset laskutoimitukset tietojenkäsittelyssä
Mukautetut objektit
Tietolähteiden yhdistely ja ylläpito
Monipuolinen käyttöoikeuksien hallinta
Snowflake-integraatio


alk. 1840 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE STARTER
alk. 41 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE PROFESSIONAL
alk. 1474 €/kk

... tai Kasvupakettina:
CRM SUITE ENTERPRISE
alk. 4600 €/kk

Kasvupaketit sisältävät HubSpot CRM:n päälle rakennettuna kaikki osa-alueet:
Marketing, Sales, Service, CMS ja Operations.

Varaa HubSpot esittely

Katsotaan yhdessä miten HubSpotin käyttöönotto voisi auttaa yritystäsi.

VARAA ESITTELY

Tutustu HubSpot CRM kasvualustan ominaisuuksiin

Kontaktit ja yritykset

HubSpot CRM säilyttää kaiken tietosi kontakteistasi ja yrityksistä samassa paikassa. Säilytä dataa, tarkastele vuorovaikutuksen aikajanaa ja kommunikoi kontaktiesi kanssa yhdessä näkymässä.

Lue lisää →

Myyntimahdollisuudet ja tarjouskanta

Riippumatta siitä työskenteletkö käynnissä olevan myyntiprosessin parissa, vai aloitatko tyhjästä, HubSpot CRM-järjestelmän avulla luot tavoitteidesi mukaisen prosessin.

Lue lisää →

Kalenterivaraus

Aikatauluta tapaamisesi nopeammin ja unohda sähköpostitse käytävä kalenteribingo. Kalenterisi täyttyy kuin itsestään ja tuottavuutesi lisääntyy.

Lue lisää →

Asiakaspalvelukanavat ja chat

Keskustelut on jaettu saapuneiden viestien kansio, joka yhdistää live-chatin ja tiimin jäsenten sähköpostit, jotta voit tarkastella ja organisoida viestejä, sekä vastata niihin keskitetysti.

Lue lisää →

Mobiilisovellus

Hoida diilejä, kontakteja ja tehtäviä ollessasi liikkeellä. Pysyt yhteydessä liideihin, asiakkaisiin ja tiimiisi paikasta riippumatta.

Lue lisää →

Käyntikorttiskanneri

Muunna käyntikorttisi CRM-kontaktiksi hetkessä. Säästyt tietojen syöttämiseltä, ja voit käyttää säästyneen ajan loistavien asiakaskokemusten luomiseen.

Lue lisää →

Prospektit

Jäljitä prospektiesi verkkovierailuja reaaliaikaisesti, analysoi yritysten sitoutuneisuutta, ja luo sähköpostinotifikaatioita tiimillesi.

Lue lisää →
STARTER

Konversiotyökalut

Kerää liidejä verkkosivuiltasi brändisi mukaan optimoitujen, helposti muokattavien – ja seurattavien laskeutumissivujen avulla.

Lue lisää →
STARTER

Digimainonta ja konversioseuranta

HubSpot Ads mahdollistaa saumattoman liidien ja yleisöjen synkronoinnin HubSpotin ja tietoverkkojen välillä.

Lue lisää →
STARTER

Sähköpostimarkkinointi

Lähetä upeita, personoituja sähköposteja joita prospektisi vastaanottavat mielellään, ja mittaa viestiesi tehokkuutta.

Lue lisää →
STARTER

Laskeutumissivut

Tee helposti upeita laskeutumissivuja, joiden avulla muutat vierailijat liideiksi.

Lue lisää →
STARTER

Segmentointi

Ryhmittele kontaktisi heidän käyttäytymisensä ja yritystietojen perusteella. Lähetä luomiesi kontaktilistojen avulla kohdennettuja sähköpostiviestejä, personoi verkkosivujesi sisältöä yleisöllesi ja hyödynnä segmenttitietoja markkinointiohjelmien ohjaamisessa.

Lue lisää →
PRO

Hakukoneoptimointi

Rakenna löydettävyyttäsi työkaluilla, jotka auttavat SEO-strategiasi suunnittelussa, optimoi sisältöäsi ja mittaa investointien tuottavuutta.

Lue lisää →
PRO

Blogityökalut

HubSpotin blogi tekee sisällöntuottamisen ja optimoinnin helpoksi ehdotusten avulla, sekä mittaa artikkelien vaikuttavuutta.

Lue lisää →
PRO

Sosiaalisen median hallinta, seuranta ja julkaisut

Yhdistä sosiaalisen median interaktiot tietokantasi todellisiin henkilöihin, jotta ymmärrät paremmin kontaktejasi ja pystyt ennakoimaan keskusteluita.

Lue lisää →
PRO

Markkinoinnin automaatio

Uloita markkinoinnin automaatio sähköpostimarkkinointia pidemmälle. Aloita hoivaaminen kontaktien perusteella tai käynnistä ABM-kampanjoita yritysten työnkulkujen perusteella.

Lue lisää →
PRO

Personointi

Personoit helposti kaiken sähköposteista verkkosivusisältöihin ja toimintakehoitteisiin.

Lue lisää →
PRO

Videomarkkinointi

Videot ovat upotettavissa verkkosivuille ja blogijulkaisuihin yhdellä klikkauksella. Saat videoista enemmän hyötyä lisäämällä siihen toimitakehoitteen tai lomakkeen.

Lue lisää →
PRO

Account Based Marketing

Ohjaa myyntiä ja markkinointia yhdessä luodaksesi tehokkaan Account Based Marketing -ohjelman yrityksellesi. ABM:n ominaisuuksien ja -mallien, yritysten pisteytysten ja valmiiden ABM-raporttien avulla, voit yhdistää tiimisi saman tiedon ympärille ja tehdä enemmän arvokkaita kauppoja.

Lue lisää →
PRO

Raportointi ja mittaaminen

Luo kauniita ja mukautettuja raportteja viedäksesi ne käytännössä mihin tahansa HubSpot Marketing-mittariin, HubSpot CRM:n tietueisiin tai integroitujen sovellusten tietoihin. Käytä suljetun loop:in raportointia työpanoksesi ROI:in määrittämiseksi.

Lue lisää →
ENT.

Sisällön osiointi

Jaa sisältöjen hallintaoikeudet tiimipohjaisesti antaen oikeille käyttäjille helpon ja mutkattoman hallintapääsyn tarvittaviin sisältöihin.

Lue lisää →
ENT.

Sähköpostin tulvasuoja

Kasvaessasi, yhä useampi tiimi ja ihminen haluaa olla asiakkaiden kanssa tekemisissä– niin tukipalvelut, markkinointi ja tuotekehitys kuin yrityksen hallintokin. Sähköpostin tulvasuoja auttaa rajoittamaan sähköpostien lähetyksiä samoille kontakteille, ettet tulvi vastaanottajien sähköpostilaatikkoja.

Lue lisää →
ENT.

Ennakoiva liidien pisteytys

Ennakoiva liidien pisteytys ottaa huomioon satoja demografisia ja käyttäytymistekijöitä, joiden avulla kontaktit pisteytetään automaattisesti ostotodennäköisyyden perusteella.

Lue lisää →
ENT.

Markkinoinnin mittaaminen liikevaihdolla

Yhdistä automaattisesti jokaisen asiakkaan vuorovaikutus tuottoihin, jolloin voit tehdä liiketoiminnan arvoon perustuvia strategisia päätöksiä. Rakennettu tavallisille ihmisille – ei datatieteilijöille.

Lue lisää →
ENT.

Konversio-optimointi ja monivariaatiotestaus

Optimoi konversiopolut tekoälyn avulla. Voit luoda sivullesi jopa viisi testattavaa muunnelmaa. Tämän jälkeen, HubSpot lähettää, ajan myötä, enemmän liikennettä parhaiten toimiville versioille ja valitsee lopulta parhaimman version puolestasi. Tämä säästää sinulta aikaa ja saat enemmän konversioita.

Lue lisää →
PRO

Chatbot - keskusteleva markkinointi

Voit muokata keskusteluja chat:issa ja Facebook Messengerissä koodinpätkillä ja triggeröidä webhook:eja. Voit myös tämän lisäksi käyttää edistynyttä kohdistusta triggeröidäksesi ainutlaatuisia chat-widgettejä vierailijan sijainnin, sivun vierityskäyttäytymisen, viittauslähteiden, ja muiden asioiden perusteella.

Lue lisää →
ENT.

Kertakirjautuminen (Single Sign-On)

Voit kirjautua sisään SSO-palveluntarjoajasi kautta käyttäen HuSpotin lisäturvallisuutta tarjoavaa kertakirjautumista (SSO). Tätä lisäsuojausta varten sinun tarvitsee asentaa SSO-kertakirjautuminen kaikille laitteillesi, joilta kirjaudut palveluun, myös mobiililaitteillesi.

Lue lisää →
ENT.

Salasanasuojattu sisältö

Hyödynnä ainutlaatuisen sisällön voimaa. Rajoita pääsy julkaistuille sivuille vain tietylle kohderyhmälle. Tuota korkealaatuista ja ainutlaatuista sisältöä, kuten videoita, asiakasreferenssejä tai tutkimuksia, vain ihmisille, joiden haluat näkevän sisällön.

Lue lisää →
STARTER

Sähköpostipohjat ja otteet

Luo personoituja malleja myyntiprosessin jokaiseen vaiheeseen ja jaa ne tiimisi käyttöön.
Säästä aikaa tallentamalla lyhyitä ”snippettejä”, jotka sisältävät usein käyttämääsi sisältöä ja voit helposti liittää niitä sähköpostiviesteihisi pikakomennoilla tai valitsemalla valikosta.

Lue lisää →
STARTER

Seurattavat liitetiedostot

Luo tiimillesi hyödyllistä myyntisisältöä sisältävä kirjasto, jaa dokumentteja suoraan Outlook tai Google-sähköpostistasi ja näe, mikä sisältö lopulta konvertoituu kaupaksi.

Lue lisää →
STARTER

Tarjousten tekeminen ja tarjouspohjat

HubSpotin tarjouspohjien avulla myyjäsi voivat luoda nopeasti tarjouksen käyttämällä yhteyshenkilöitäsi, yritys- ja tuotetietojasi. Lähettämällä tarjouksen suoraan HubSpotista, voit tarjota asiakkaillesi mahdollisuutta allekirjoittaa tilauksen sähköisesti tai maksaa suoraan luottokortilla Stripeä hyödyntäen.

Lue lisää →
STARTER

Tehtävät

Tehtävien avulla HubSpot luo myyjillesi oman personoidun komentokeskuksen Tänään-näkymällä. Komentokeskuksessa on kaikki, mitä myyjäsi tarvitsevat onnistuakseen, kaikki yhdellä välilehdellä.

Lue lisää →
STARTER

Myyntipuhelut ja puheluiden seuranta

Käytä HubSpot CRM-järjestelmän dataa priorisoidaksesi parhaimmat puhelusi ja luo itsellesi tai myyjillesi päivittäinen soittojono. Saat yhteyden potentiaaliseen asiakkaaseen vain yhden napin painalluksella suoraan CRM:stä.

Lue lisää →
STARTER

Seurantailmoitukset sähköposteista ja liitteistä

Ota käyttöön ilmoitukset, joilla saat tiedon heti kun liidisi on avannut sähköpostin, klikannut linkkiä tai avannut tärkeän dokumentin, tarjouksen tai sopimuksen. Pystyt seuraamaan liitteiden avaamista esimerkiksi sivutasolla.

Lue lisää →
STARTER

Kalenterivaraus

Anna asiakasehdoikkaillesi valta varata tapaaminen itse suoraan kalenteristasi. Kalenterivarauksen voi upottaa suoraan verkkosivuille tai laskeutumissivulle, sekä linkittää kalenterivarauslinkin esimerkiksi verkkosivujen yhteystietoihin, sähköpostiin ja sähköpostiallekirjoituksiin sekä some-viesteihin.

Lue lisää →
PRO

Myynnin automaatio

Automatisoi yleisimmät hallinnolliset tehtävät, kuten liidien jakaminen ja myyjien ilmoitukset, kun kontaktit tekevät tiettyjä toimenpiteitä, sekä luo tehtäviä ja paljon muuta arkea helpottavia ominaisuuksia.

Lue lisää →
PRO

Sähköpostijonot ja tehtävät

Tee sähköpostijonojen avulla ajoitettu joukko sähköposteja, jotka lähetetään personoituina haluamillesi kontakteille joko yksittäin tai massana.  Voit myös automatisoida sähköpostijonojen väliin tehtäviä myyjille, jotka perustuvat tekemiisi malleihin.

Lue lisää →
PRO

Videomyynti ja videoiden seuranta

Luomalla, jakamalla ja seuraamalla personoituja videoita suoraan HubSpotista, myyjät voivat luoda vahvempia suhteita prospekteihin ja asiakkaisiin. Pystyt lähettämään HubSpotista suoraan henkilökohtaisia videoita myynnin ja asiakkuuden eri vaiheisiin edistämään kaupankäyntiä ja suhteenrakentamista.

Lue lisää →
PRO

Tuotteet, tarjoukset ja sopimukset

Pystyt rakentamaan tuotekirjastosi HubSpotiin, jolloin myyjäsi voivat lisätä tuotteet suoraan tarjouksiin ja pystyt seuraamaan raporteissa tuote- ja tuoteryhmäkohtaisesti menekkiä.

Tarjousten avulla myyjäsi voivat nopeasti luoda ja lähettää tehokkaan tarjouksen käyttämällä yhteyshenkilöitäsi sekä yrityksesi ja tuotteidesi tietoja.

Lue lisää →
PRO

Account Based Marketing

Ohjaa myyntiä ja markkinointia yhdessä luodaksesi tehokkaan Account Based Marketing -ohjelman yrityksellesi. ABM:n ominaisuuksien ja -mallien, yritysten pisteytysten ja valmiiden ABM-raporttien avulla, voit yhdistää tiimisi saman tiedon ympärille ja tehdä enemmän arvokkaita kauppoja.

Lue lisää →
PRO

Myytianalytiikka

Saa runsaasti tietoa myyntiputkesi yleisestä kunnosta, jotta voit valmentaa tiimiäsi ja ajan myötä parantaa tuloksia.

Lue lisää →
PRO

Myyntiennusteet ja myyntitavoitteiden seuranta

Kerää myyjiesi keräämiä tietoja yhteen tarkempien ja ajantasaisten myyntiennusteiden luomiseksi, samalla poistat tarpeen syöttää tiedot kahteen kertaan. Näet myös, kuinka myyjäsi tulevat saavuttamaan tavoitteensa.

Lue lisää →
PRO

Tiimit ja käyttöoikeudet

Tarjoamme jykevät työkalut isojen tiimien hallintaan. Voit suojata kaiken CRM-järjestelmään tallentamasi datan eheyden luomalla kaikkeen CRM-dataan käyttäjä- ja kenttätasolla hallittavat käyttöoikeudet.

Lue lisää →
ENT.

Sähköinen allekirjoitus

Allekirjoituta sähköisesti tarjoukset ja muut dokumentit suoraan HubSpotista.

Lue lisää →
ENT.

Myynnin pelikirjat

Luo kirjasto myynnin parhaista käytännöistä ja resursseista. Käytä sääntöihin perustuvaa automaatiota näyttääksesi suositeltua sisältöä myyntitiimillesi suoraan HubSpotin sisällä kontakti-, yritys- ja diilinäkymissä.

Lue lisää →
ENT.

Myynnin aktiviteettitavoitteet

Voit antaa yksittäisille myyjille ja tiimeille tavoitteet ja mahdollisuuden niiden raportointiin automaattisesti. Voit seurata mittareita, kuten kirjattuja puheluita, varattuja tapaamisia, myynnin tuottoja tai luotuja kauppoja.

Lue lisää →
ENT.

Ennakoiva liidien pisteytys

Ennakoiva liidien pisteytys ottaa huomioon satoja demografisia- ja käyttäytymistekijöitä, joiden avulla kontaktit pisteytetään automaattisesti ostotodennäköisyyden perusteella.

Lue lisää →
ENT.

Puheluiden automaattinen litterointi

Anna HubSpotin muuttaa puhelusi tekstiksi helposti suoraan CRM:ään. Ominaisuus saatavilla vain englanniksi nykyhetkellä.

Lue lisää →
STARTER

Asiakaspalvelukanavat

Virtaviivaista ja keskitä asiakasviestintä eri kanaville sähköpostista chatteihin ja some-keskusteluihin tiimille jaettujen viestilaatikoiden avulla.

Lue lisää →
STARTER

Chat

Nykypäivän asiakkaat odottavat käteviä tukivaihtoehtoja. Live-chatin avulla voit nopeasti yhdistää sivuston kävijät oikealle ihmiselle.

Lue lisää →
STARTER

Tiimisähköposti

Yhdistä tiimisi sähköpostit yhteen yleiseen postilaatikkoon, joka antaa tiimillesi paikan tarkastella, hallita ja vastata kaikkiin keskusteluihin.

Lue lisää →
STARTER

Asiakaspalvelu, tikettijärjestelmä ja tukipalvelut

Kun asiakaskeskustelut lisääntyvät ja monimutkaistuvat, tiketit auttavat sinua ja varmistavat, että keskustelut saadaan vietyä maaliin kerta toisensa jälkeen mitattavasti.

Lue lisää →
STARTER

Asiakaspalvelun kalenterivaraus

Anna asiakasehdokkaillesi valta varata tapaaminen itse suoraan kalenteristasi. Kalenterivarauksen voi upottaa suoraan verkkosivuille tai laskeutumissivulle, sekä linkittää kalenterivarauslinkin esimerkiksi verkkosivujen yhteystietoihin, sähköpostiin ja sähköpostiallekirjoituksiin sekä some-viesteihin.

Lue lisää →
STARTER

Sähköpostipohjat ja seurattavat liitteet asiakaspalveluun

Luo personoituja malleja myyntiprosessin jokaiseen vaiheeseen ja jaa ne koko tiimillesi.

Lue lisää →
STARTER

Sähköpostijonot ja otteet

Tee sähköpostijonojen avulla ajoitettu joukko sähköposteja, jotka lähetetään personoituina haluamillesi kontakteille joko yksittäin tai massana.

Säästä aikaa tallentamalla lyhyitä ”snippettejä”, jotka voit helposti liittää sähköpostiviesteihisi käyttämällä näppäimistösi pikanäppäimiä.

Lue lisää →
STARTER

Puhelut ja puheluiden seuranta

Käytä HubSpot CRM-järjestelmän dataa priorisoidaksesi parhaimmat puhelusi ja luo itsellesi tai myyjillesi päivittäinen soittojono. Saat yhteyden potentiaaliseen asiakkaaseen vain yhden napin painalluksella suoraan CRM:stä.

Lue lisää →
STARTER

Raportointi

Rakenna valmiita raporttipaneeleita, joissa on valmiiksi koottuja tietoja, joita tuki- ja huoltotiimit tarvitsevat ymmärtääkseen tehtävänsä, jotta voivat palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla.

Lue lisää →
PRO

Asiakaspalvelun tikettijärjestelmä ja automaatio

Automatisoi yleisiä hallinnallisia toimenpiteitä, kuten tikettien luomista, reitittämistä ja tehtävien määrittämistä, ilmoita tiimillesi, kun asiakkaat tekevät tiettyjä toimintoja, ja paljon muuta.

Lue lisää →
PRO

Asiakaspalvelun tietopankki

Auta asiakkaitasi auttamaan itseään muuttamalla asiakkaidesi usein kysytyt kysymykset ja tiketit vankaksi, hakukoneoptimoiduksi tietopankiksi koostuen artikkeleista, videoista ja dokumenteista.

Lue lisää →
PRO

Asiakaspalautejärjestelmä ja asiakastyytyväisyysraportointi

Asiakkaat haluavat tulla kuulluksi.
Asiakaspalautteiden avulla voit ymmärtää asiakkaitasi. Ota käyttöön kyselytyökaluja, kuten ”Net Promoter Score” (NPS) ja ”Customer Satisfaction” (CSAT), jotka antavat kvantitatiivisen pulssin asiakkaittesi tarpeista ja onnellisuudesta.

Lue lisää →
PRO

Henkilökohtaisten myynti-, markkinointi- ja ohjevideoiden luominen, jakaminen ja lähettäminen

Service Hub:in kautta jaettujen, räätälöityjen ohjevideoiden avulla huoltotiimit voivat auttaa asiakkaita nopeammin ja kokonaisvaltaisemmin.

Lue lisää →
PRO

Chatbottien rakentaminen ja keskustelumuotoilu

Luo chatbotteja HubSpotin valmiista pelikirjamalleista, tai kokonaan itse, keskustellaksesi asiakkaidesi kanssa laajemmin. Voit ohjata asiakkaasi automaattisesti oikealle asiakaspalvelijalle, tietopankkiin tai dokumenttiin.

Lue lisää →
PRO

Asiakaspalvelutikettien standardit

Mukauta ja standardoi tiimisi keräämiä tietoja, kun tiketti siirtyy vaiheelta toiselle. Tällöin sinulla on aina täydellinen ja tarkka näkymä tikettien tiloista.

Lue lisää →
PRO

Monipuolinen raportointi ja seuranta

Mukautetun raportoinnin avulla voit joustavasti analysoida HubSpot-tilisi objekteja ja toimintoja.

Lue lisää →
PRO

Kirjautuneen vierailijan tunnistaminen

Jos sinulla on kirjautumisominaisuus sivustollasi – olipa se HubSpotissa julkaistulla sivulla tai ulkoisella sivustolla – voit tunnistaa automaattisesti kirjautuneet vierailijat, jotka lähettävät viestejä tiimillesi.

Lue lisää →
ENT.

Tavoitteiden seuranta

Voit antaa yksittäisille työntekijöille ja tiimeille mahdollisuuden raportoida tiettyjä asiakkaan tavoitteeseen liittyviä mittareita, kuten vasteaikaa, tikettien määrää, ratkaisuaikaa ja asiakaskokemukseen liittyviä tietoja.

Lue lisää →
ENT.

Asiakaspalvelun pelikirjat

Voit luoda parhaimmista käytännöistä ja resursseista, kuten käyttöönotto-ohjeista, kirjaston, jonka avulla asiakaspalvelutiimisi voi palvella asiakkaita heidän tarvitsemallaan tavalla.

Lue lisää →
ENT.

Laskutoimitukset ominaisuuskentissä

Voit jättää hyvästit manuaalisesti tehtäville laskelmille ja laskentataulukoille. Lasketut ominaisuudet nostavat datasi suoraan uudelle tasolle.

Lue lisää →
ENT.

Kertakirjautuminen (Single Sign-On)

Nykymaailmassa turvallisuus on tärkeintä. Kertakirjautuminen (SSO) mahdollistaa tiimillesi yhden tilin kaikille yrityksesi käyttämille järjestelmille, jolloin he voivat kirjautua sisään nopeasti, kätevästi ja turvallisesti.

Lue lisää →
ENT.

Edistynyt tiiminhallinta

Hallitse saumattomasti koko tiimisi saatavuutta. Voit tarkastella ja hallinnoida tiimisi jäsenten käyttöoikeuksia ja statuksia koko organisaatiosi sisällä – kaikkea tätä yhdestä paikasta.

Lue lisää →
STARTER

Sivupohjat ja muokattavat teemat

Anna kehittäjäsi luoda koko sivuston laajuinen sisällönmuokkauskokemus, joka antaa markkinoijan hallita verkkosivustoa. Voit luoda tyhjästä tai hyödyntää lähtökohtana jotakin HubSpot:in valmiita teemoja.

Lue lisää →
STARTER

"Drag & Drop" sivueditori

Voit keskittyä pelkästään luomaan upeaa sisältöä ilman sisällöntuotantoprosessia. CMS Hubin avulla kehittäjäsi voi luoda joustavan sisällönluontokokemuksen, jonka avulla voit helposti luoda sivuja ”drag & drop”-ominaisuuden avulla.

Lue lisää →
STARTER

Monikielinen sisältö

Kun yrityksesi kasvaa, voit helposti luoda, hallita ja optimoida monikielisen verkkosivuston. Sivujen kieliversiot liitetään automaattisesti yhteen, jolloin sisältöäsi on helppo hallita sivuston kasvaessa.

Lue lisää →
PRO

Hakukoneoptimointi

Saat automaattisia ehdotuksia, kuinka optimoida sivustoasi. Voit toteuttaa muutokset näppärästi yhdellä työkalulla.

Lue lisää →
PRO

Verkkosivujen kehittäminen paikallisesti

Voit kehittää verkkosivujasi HubSpotissa haluamiesi työkalujen, tekniikoiden ja työnkulkujen avulla. Hyödynnä työkaluja, kuten GitHub:ia, versionhallinnassa ja tee muutoksia verkkosisältöösi, kun olet valmis.

Lue lisää →
PRO

Dynaaminen sisältö HubDB:llä

Voit rakentaa verkkosivustollasi näytettäviä tietotaulukoita HubDB:n avulla. HubDB:n kautta voit myös päivittää tietotaulukon sisällön ja saada muutokset näkymään koko sivustollasi, milloin tahansa taulukkoon viitataan.

Lue lisää →
PRO

Sisällön testaus testiympäristössä

Sisällön testaustyökalun (content staging) avulla voit suunnitella ja käynnistää verkkosivustosi uudelleen turvallisella testausalueella. Voit tuoda olemassa olevat HubSpotin päälle rakennetut sivut tai luoda uusia sivuja tyhjästä.

Lue lisää →
ENT.

Jäsenpohjaiset sivustot

Voit luoda jäsenyyksiin perustuvaa sisältöä HubSpot-listojen avulla, jotta vain tietyillä asiakkailla on pääsy tiettyyn verkkosivustosi osaan.

Lue lisää →
ENT.

Palvelinriippumaton koodiajo

Voit lisätä interaktiivisia elementtejä HubSpot-isännöityyn sisältöösi, kuten tapahtumien rekisteröintiä, vieraskirjoja ja dynaamisia laskimia ilman, että sinun tarvitsisi määrittää ulkoista palvelinta, SSL-varmennetta tai tiedonsiirtoprosessia.

Lue lisää →
ENT.

Sisällön osiointi

Muokkaamalla tiimisi käyttöoikeuksia voit määrittää heille helpon ja mutkattoman hallintapääsyn tarvittaviin sisältöihin. Tällöin esimerkiksi blogitiimisi voi keskittyä vain heille tärkeisiin blogeihin ilman, että toisen tiimin omistamat blogit tai hankintatiimisi omistamat laskeutumissivut häiritsisivät blogitiimiäsi.

Lue lisää →
ENT.

Aktiviteettilogi

Tiimisi koko voi kasvaa nopeasti ja monilla eri tiimien jäsenillä on pääsy sivustosi sisältöön. Jaettavien toimintalokien avulla pystyt määrittämään tarkasti, kuka tiimisi jäsen teki minkäkin tietyn päivityksen ja mihin aikaan.

Lue lisää →
ENT.

Käänteinen välityspalvelimen tuki

Anna markkinointitiimillesi valta luoda ja hallita sisältöjä CMS Hubin helppokäyttöisillä sisällönmuokkaustyökaluilla samalla, kun lataat edelleen kaiken sisällön yhdestä luotetusta, ulkoisesta isännöidystä verkkotunnuksesta.

Lue lisää →
ENT.

Useat verkkotunnukset

Sinulla voi olla useampia liiketoimintalinjoja tai tarvitset useamman kuin yhden verkkotunnuksen. Voit hallita ja mitata kaikkien verkkosivustojesi sisältöjä usealta verkkotunnukselta yhdellä HubSpot-tilillä.

Lue lisää →
ENT.

Konversio-optimointi ja monivariaatiotestaus

Yksinkertaisten A/B-testien lisäksi, voit varmistaa, että optimoit verkkosivustoasi jatkuvasti. Voit valita jopa viisi sivumuunnelmaa samaan testaukseen.

Lue lisää →
STARTER

Datan synkronointi

HubSpotin datan synkronoinnin avulla pakkaat kaiken yhteen räätälöidyn liittimen avulla. Voit mm. tehdä kaksisuuntaisia synkronointeja ja mukautettuja kenttäkartoituksia, luoda suodattimia ja synkronoida vanhaa sisältöä. Tämän kaiken saat paketoitua helposti ja koodivapaasti.

Lue lisää →
PRO

Ohjelmoitavat automaatiot

Voit luoda mukautettuja automaatiotoimia liiketoimintaprosesseillesi JavaScriptin avulla – uudistamisen hallinnoinnista provisiolaskelmiin ja datan rikastamiseen – pitääksesi tiimisi tehokkaana ja asiakkaasi tyytyväisinä.

Lue lisää →
PRO

Datan siivous ja jalostusautomaatio

Voit siivota dataasi uusilla automaatioilla. Voit esimerkiksi poistaa datasta päivämäärän ominaisuuksia tai muuttaa etunimet isoiksi kirjaimiksi. HubSpot -työnkulkujen avulla tietosi ovat automaattisesti puhtaita ja hallinnassa, joten operatiivinen tiimisi voi keskittyä kasvun herättelyyn datasta johtuvien tulipalojen sammuttamisen sijaan.

Lue lisää →
PRO

Laajennettu kapasiteetti

Pysyäksesi yrityksesi kasvussa mukana, tarvitset toiminnallesi enemmän tilaa. Kun HubSpot-asiakkaat lisäävät Operations Hub:in CRM-alustaan, he saavat lisäyksiä nykyisiin listoihinsa, raportteihinsa ja työnkulkujensa rajoituksiin. Tämä varmistaa, että heidän teknologiapakettinsa skaalautuu mukana toiminnan kasvaessa.

Lue lisää →

HubSpot auttaa johtamaan asiakkaan matkaa liidistä liikevaihdoksi

Asiakkaan matka on mutkikas – sen johtamisesta puhumattakaan. Tyypillinen ongelma on, ettei teknologia auta näkemään asiakkaan matkaa kokonaisuutena, vaan yksittäiskohtaamisina eri järjestelmissä tai sähköposteissa, eikä sitä päästä mittaamaan. Tai käytössä olevat olevat teknologiat tekevät matkan seuraamisen mahdottomaksi tai siilouttavat myyntisi ja markkinointisi omille tonteilleen vailla keskusteluyhteyttä tai jaettuja toimintatapoja.

Monimutkainen hidastaa, siis yksinkertaista. HubSpot auttaa sinua kokoamaan myyntisi, markkinointisi ja asiakaspalvelusi palvelemaan koko asiakkuuden elinkaarta, liikevaihdolla mitattuna. Järjestelmän avulla luot kasvun tueksi jaetun näyn, tavoitteet, mittarit, ja toimintatavat. Näin teknologia palautuu jälleen mahdollistajaksi.
asiakkaanmatka-palveluna
TUNNISTAMATON asiakkaan-matka-nuoli

Potentiaaliset asiakkaat, jotka eivät vielä tunne palveluitanne.

Hakukoneoptimointi

Sosiaalisen median läsnäolo

Laskeutumissivut

Verkkomarkkinointi

Yhteisöt markkinoinnissa

Seurattavat verkkojalanjäljet

Ansaittu media

VIERAILIJA asiakkaan-matka-nuoli

Potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat päätyneet verkkosivustollenne tai asiakaspalveluun.

Uutiskirjetilaus

Asiakaspalveluchat

Verkkopalvelun personointi ja toimialakohdennus

Tuote- ja palvelukuvaukset

Ladattavat sisällöt

Tapahtumat

Yhteydenottopyynnöt

Tapahtumat ja tutkimukset

Toimintakehotteet

LIIDI asiakkaan-matka-nuoli

Tunnistetut potentiaaliset asiakkaat, tai asiakkaat jotka ovat päätyneet verkkosivustollenne tai asiakaspalveluun.

Referenssiesittelyt

Usein kysytyt kysymykset

Kohdennetut herätteet

Digitaalisen kehonkielen seuranta ja pisteytys

Uudelleenkohdennus-
mainonta

Toimintakehotteet

Webinaarit

Kohdennetut sähköpostit tai sähköpostiohjelmat

Tapaamiset ja jälkihoito

Liidien hoivaohjelma

ASIAKAS asiakkaan-matka-nuoli

Asiakkaat, jotka ovat ostaneet teiltä aikaisemminkin.

Tervetuloviesti ja asiakkaan haltuunotto

Henkilökohtainen viestintä

Personoidut sähköpostit

Koulutukset ja webinaarit

Ristiinmyynti

Sopimuksien uusiminen

Lisäpalveluiden myynti

Asiakasyhteisö

Tuotekehitys

SUOSITTELIJA asiakkaan-matka-nuoli

Asiakkaat, jotka suosittelevat tuotteitanne tai palvelujanne.

Aktivointi ja osallistaminen

Sitouttaminen ja suhteen ylläpito

Kumppaneiden esittely ja tarjonta

Kutsut tapahtumiin

Vaikuttajamarkkinointi

Aktivoiminen brändilähettilääksi

Passivoituvien asiakkaiden aktivointi

Asiantuntijan näkemykset

Menestystarinat

Testipalsta