HUBSPOT SERVICE

Asiakaspalautejärjestelmä ja asiakastyytyväisyysraportointi

SERVICE HUB PROFESSIONAL

Asiakaspalautejärjestelmä ja asiakastyytyväisyysraportointi

Asiakkaat haluavat tulla kuulluksi.

Asiakaspalautteiden avulla voit ymmärtää asiakkaitasi. Ota käyttöön kyselytyökaluja, kuten ”Net Promoter Score” (NPS) ja ”Customer Satisfaction” (CSAT), jotka antavat tarkan tiedon asiakkaidesi tarpeista ja tyytyväisyydestä.

Palautetyökalu analysoi kyselyiden tulokset puolestasi ja tarjoaa toimivaa dataa, jonka avulla voit parantaa palveluitasi ja tuotteitasi, tunnistaa yrityksesi kannattajat ja lopulta kasvaa tyytyväisten asiakkaidesi kautta.

Asiakaspalautejärjestelmä ja asiakastyytyväisyysraportointi HubSpot service

Tutustu HubSpot palveluihimme

HubSpot CRM-käyttöönotot

Ota asiakkuudenhallinta yrityksessäsi käyttöön asiakaskeskeisesti koko asiakkaan matkalle tuntemattomasta liikevaihdoksi. Autamme luomaan yhteyden totuudenlähteen arjen käyttö ja myyjien työpäiväkokemus edellä.


HubSpot-käyttöönotot

Ota HubSpot käyttöön vaiheittain liiketoiminta edellä. Tuemme tärkeintä tekemistä myynnistä markkinointiin, asiakaspalvelusta palveluun verkossa ja automaatioon, jotta saat työkalusta kaikki hyödyt.


HubSpot tuki

Varmista saavasi HubSpotista kaikki irti tarpeisiisi rakennetun tukipalvelun turvin. Autamme arjen käytöstä järjestelmän tehostamiseen sekä kehitystyöhön ja käyttökoulutukseen oman tukitiimisi voimin.