Breeze Data Agent (Beta)
Tutki ja vastaa asiakkaisiisi liittyviin mukautettuihin kysymyksiin tekoälypohjaisen data-agentin avulla, joka analysoi CRM-tietojasi, puheluita, sähköposteja, asiakirjoja ja verkkoa — tarjoten tarvitsemiasi oivalluksia ilman manuaalista työtä. Breeze Data Agent kuluttaa HubSpot-krediittejä.
Laukaise työnkulkutoiminnot datan analysointiin, yhteenvetämiseen ja luokitteluun
Käynnistä työnkulkutoimintoja, jotka analysoivat, tiivistävät ja luokittelevat työnkulkuun kuuluvien tietueiden dataa. Laukaise ja täytä dataa Data Studioon.
10 HubSpot-krediittiä per rikastettu tietue.
Massarikastus
Rikasta kokonaisia yhteystietolistoja tai yksittäisiä tietueita CRM:ssäsi tärkeillä tiedoilla, kuten sijainnilla, rooleilla ja sosiaalisen median linkeillä. Hallitse rikastusta helposti varmistaaksesi, että saat oikeat tiedot oikeaan aikaan.
Keskustelevat botit
Käytä bottia yhdistämään vierailijat oikealle edustajalle, ohjaamaan heidät hyödyllisimpään sisältöön ja skaalaamaan henkilökohtaista viestintää.
Lisäominaisuudet.
Käyttöoikeusjoukot
Määritä käyttäjien oikeudet nopeasti – esimerkiksi pääsy markkinointi- ja verkkotyökaluihin.
Vain käyttöoikeusmallit käytettävissä.
Sosiaalinen kirjautuminen
Anna käyttäjien kirjautua HubSpotiin Google- tai Microsoft-tilillään. Tämä helpottaa sisäänkirjautumista, parantaa tietoturvaa ja tarjoaa sinulle paremman hallinnan käyttöoikeuksista.
Tiimisähköposti
Yhdistä tiimin yhteiset sähköpostiosoitteet ja hallitse saapuvia myynti- ja markkinointiviestejä keskitetysti ja tehokkaasti. Varmista, ettei yksikään kysymys jää huomaamatta.
Aliverkkotunnusten ja maakoodillisten ylätason verkkotunnusten tuki
Yhdistä HubSpot-tilisi brändisi URL-osoitteen aliverkkotunnukseen ja/tai maakoodilliseen ylätason verkkotunnukseen, jotta voit lähettää sähköposteja ja isännöidä muuta sisältöä.
Rajoittamaton määrä aliverkkotunnuksia ja maakoodipäätteitä yhdellä juuriverkkotunnuksella.
Sähköposti- ja sovelluksen sisäinen chat-tuki
Saat yhteyden HubSpotin tukitiimiin sähköpostin ja sovelluksen sisäisen chatin kautta, jotta löydät vastaukset kysymyksiisi nopeasti.
Yhteystietojen rikastus
Rikasta yhteystietoja keskeisillä tiedoilla, kuten roolilla, työnantajalla, sijainnilla, sosiaalisen median linkeillä ja muilla tärkeillä ominaisuuksilla.
Älykkyysvälilehti
Hyödynnä älykkyysvälilehteä saadaksesi nopeasti ja kätevästi yleiskuvan yrityksen vierailuaktiivisuudesta ja tietojen laadusta suoraan yrityksen tietueesta CRM:ssäsi.
Yksinkertainen mainosautomaatiotyökulku
Luo yksinkertaisia työnkulkuja mainoskampanjoiden luontiin ja hallintaan — esimerkiksi lisää yhteystietoja listalle, jos he ovat olleet vuorovaikutuksessa mainoksen kanssa, ja lähetä heille jatkoviesti sähköpostitse.
Rajoittamattomat yksinkertaiset työnkulut per lomake, rajoittamattomilla toiminnoilla
1:1-tekninen tuki
Saat pääsyn HubSpotin maailmanlaajuiseen asiakastukitiimiin ja nopeita vastauksia kaikkiin teknisiin kysymyksiisi.
Sähköposti-, sovelluschat- ja puhelintuki.
Facebook Messenger -integraatio
Tallenna yhteystietoja automaattisesti, käy kaksisuuntaista keskustelua yleisösi kanssa, luo chatbotteja, varaa tapaamisia bottien avulla ja seuraa keskustelumääriä suoraan Facebook Messengerin kautta.
Sisältää kehittyneen Messenger-botin haarautumisen ja edistyneet raportointiominaisuudet.
Poistaa HubSpotin brändäyksen.
Data Agent
HubSpot Data Agent antaa käyttäjille mahdollisuuden muokata ja rikastaa CRM-dataansa laajassa mittakaavassa tekoälyn avulla. Se toimii tehokkaana dataoperaatiotyökaluna, jonka avulla voit hyödyntää LLM-malleja parantaaksesi tietosi laatua ja hyödyllisyyttä.
10 HubSpot-krediittiä rikastettua tietuetta kohden
Viestintäanalytiikka (Beta)
Automaattiset oivallukset parhaiten ja heikoimmin toimivista markkinointiviesteistä, jotka auttavat varmistamaan optimaalisen sitoutumisen.
Evästeiden hallintatyökalut
Luo ja hallitse evästeilmoituksia verkkosivustollasi, jotta voit kerätä kävijöiden suostumukset seurantaan.
Voit luoda jopa 100 suostumusbanneria eri maantieteellisiin alueisiin, kieliin ja bannereiden malleihin. Tukee myös GPC-signaaleja. Vierailijat voivat päivittää suostumusasetuksiaan evästeasetuspainikkeen kautta.
Luo enintään 100 suostumusbanneria eri maakohtaisilla kohdistussäännöillä, kielillä ja banneripohjilla
Sisältää tuen GPC-signaaleille. Mahdollistaa kävijöiden päivittää suostumusasetuksia evästebannerin kautta. Poistaa HubSpot-brändäyksen.
CRM-käyttöliittymän mukauttaminen
Mukauta CRM-tietojen asettelua tiimisi tarpeiden mukaan säätämällä olemassa olevia käyttöliittymäelementtejä.
Luo enintään 1 000 tiiminäkymää tietuetasoilla ja esikatselupalkkeihin, enintään 50 näkymää indeksisivuille per käyttäjä sekä enintään 10 mukautettua välilehteä.
Yritystietojen rikastus
Rikasta yritystietueita keskeisillä tiedoilla, kuten liikevaihdolla, toimialalla, työntekijämäärällä, osoitteella, sosiaalisen median sivuilla ja muilla tärkeillä ominaisuuksilla.
Älykkäät ominaisuudet (Beta)
Hyödynnä tekoälyä yritystietueiden tutkimiseen ja kysymyksiin vastaamiseen, hyödyntäen tietoa eri lähteistä internetissä.
Sähköpostiautomaatio
Segmentoi ja personoi markkinointiasi automaattisilla sähköpostityönkuluilla, jotka kasvattavat liidien sitoutumista ja konversioita.
Rajoittamattomat toiminnot sekä monikanavainen markkinoinnin automaatio.
Kaupankäynnin mukautetut verkkotunnukset – laskut
Käytä omaa verkkotunnustasi tarjouksille ja laskuille, jotta asiakkaillesi muodostuu saumaton kokemus ja brändisi pysyy yhtenäisenä.
HubSpot Payments -tili vaaditaan laskujen maksutoimintoja varten.
Verkkosivuston liikenneanalytiikka
Näe, miten sisältösi toimii yksityiskohtaisten suodattimien, kuten poistumisprosentin ja sivulla vietetyn ajan, avulla.
Muokattava raportointinäkymä verkkoliikenteelle.
Lomakeautomaatio
Lähetä automaattisia sähköposteja lomakkeen lähetyksen jälkeen ja aloita liidien nurturointi.
Rajoittamattomat toiminnot sekä monikanavainen markkinoinnin automaatio.
Live-chat
Käy reaaliaikaisia keskusteluja sivustosi vierailijoiden kanssa ja tarjoa heille tarvitsemansa tiedot muuttaaksesi heidät potentiaalisiksi asiakkaiksi.
Poistaa HubSpot-brändäyksen.
Breeze Assistant
Tekoälyavustaja, joka on käytettävissä kaikkialla HubSpotissa. Breeze Copilotin avulla saat henkilökohtaisia oivalluksia ja suosituksia liideistä, asiakkaista ja vuorovaikutuksista, luot sisältöä nopeasti ja hoidat rutiinitehtävät HubSpot Smart CRM:ssä tehokkaasti.
Lomakkeiden lyhentäminen
Lyhennä lomakkeita dynaamisesti Breeze Intelligencen globaalin rikastustietokannan avulla — kerää silti kaikki tärkeät tiedot, joita tarvitset liidien ymmärtämiseen, pisteyttämiseen ja ohjaukseen nopeasti ja tarkasti.
Monivaluuttatuki
Seuraa ja hallitse useita valuuttoja HubSpot-tililläsi.
Enintään 30 valuuttaa.
Sähköpostivastausten seuranta
Seuraa, mitkä kontaktit vastaavat HubSpotin sähköpostityökalulla lähetettyihin viesteihin. Käytä tietoja raportoinnissa, listoissa, automaatiossa (vain Professional- ja Enterprise-versiot) ja näe vastaukset kontaktin aikajanalla.
Tekoälypohjaiset tietomuotoilusuositukset
Käytä tekoälyä pitämään CRM-datasi puhtaana, johdonmukaisena ja luotettavana.
Toimintakehotteet (CTAs)
Luo upotettuja ja ponnahdusikkunoina toimivia toimintakehotteita, jotka sopivat sivustosi ilmeeseen ja ohjaavat vierailijoita kohti konversiopisteitä. Personoi viestit eri kohderyhmille ja seuraa vierailijoiden toimia useilla sivuilla.
Sisältää mukautetun kohdistuksen laitetyypin, maan, viittaavan URL-osoitteen ja muiden kriteerien mukaan.
Stripe-maksujen käsittely
Aloita maksujen vastaanotto suoraan HubSpot CRM:n kautta yhdistämällä Stripe-tilisi maksupalveluksi. Jokaisesta maksutapahtumasta HubSpot lisää 0,75 %:n alustan käyttömaksun Stripesin normaalin maksun päälle.
Käytettävissä asiakkaille, joilla on integroitu Stripe-tili.
Mainosten hallinta
Yhdistä tilisi tuetuista mainosverkoista HubSpotiin. Luo kohderyhmiä HubSpotin yhteystietokannasta ja näe, mitkä mainokset tuottavat asiakkaita.
Segmenttianalytiikka (Beta)
Ymmärrä eri yleisösegmenttien matkaa, rakennetta ja aktivoitumista vertailemalla ryhmien suorituskykyä, tunnistamalla päällekkäisyydet ja tarkastelemalla sitoutumista eri kanavissa.
Datan laatu – yleiskatsaus
Seuraa CRM-datasi laatua ja korjaa nopeasti kaksoiskappaleet, muotoiluvirheet ja puuttuvat tiedot yhdestä keskitetystä näkymästä, joka varmistaa, että sekä tiimisi että tekoäly toimivat puhtaalla, luotettavalla datalla.
Skannaa tilin datanlaatuongelmat kahden viikon välein.
Markkinointisähköpostien mallipohjat
Käytä ammattimaisesti suunniteltuja, responsiivisia ja mukautettavia sähköpostipohjia yleisiin markkinointitarkoituksiin, kuten uutiskirjeisiin, kampanjoihin, tapahtumakutsuihin ja verkkokauppaviestintään.
Sisältää myös verkkokauppa- ja automaattiset mallipohjat sekä mahdollisuuden luoda omia mallipohjia.
Jatkuva datan rikastus
Saat automaattiset päivitykset rikastetuille yrityksille ja kontakteille heti, kun uusia tietoja on saatavilla.
Tuotekirjasto
Luo tuotekirjasto, jossa esittelet yrityksesi tuotteet tai palvelut. Lisää kuvauksia, kuvia, hintoja, saatavuustietoja ja muuta.
Enintään 15 miljoona tuotetta.
Personointitunnisteet
Personoi markkinointisisältöä näyttämällä dynaamisesti CRM-tietoja, kuten etunimi, sukunimi, yhteyshenkilön omistaja ja sähköpostiosoite, sähköposteissa, lomakkeissa, tekstiviesteissä ja automaatiossa.
Google PMax -mainosten integraatio (Beta)
Integroi Googlen uuteen Performance Max -mainostyyppiin, mahdollistaen PMax-kampanjoiden luonnin ja yksityiskohtaisen raportoinnin resurssiryhmistä ja -elementeistä.
Sähköpostien terveystilanneraportointi
Seuraa sähköpostien lähetysmaineesi kehitystä ja tunnista, oletko oikealla tiellä vai tarvitaanko parannuksia.
Lisäominaisuudet.
Aikomussignaalit
Seuraa arvokkaimpia yrityksiäsi ja kontaktejasi rikastamalla niitä signaaleilla, kuten rahoitusuutisilla, korkean aikomuksen sivuvierailuilla ja työpaikan vaihdoksilla.
Edistyneet rikastusasetukset
Ota käyttöön automaattinen uusien tietueiden rikastus, jotta CRM-tietosi pysyvät ajan tasalla ilman manuaalista työtä.
Markkinointitapahtumaobjekti
Tallenna, seuraa ja hallitse markkinointitapahtumien tietoja API:n tai tapahtumaintegraation kautta.
Automaattinen rikastus
Rikasta yritys- ja kontaktitietoja automaattisesti CRM:ään lisäämisen yhteydessä tärkeillä ominaisuuksilla, kuten sijainti, rooli, asema, työntekijämäärä ja liikevaihto.
SEO-suositukset ja -optimoinnit
Tunnista hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia verkkosivustosi sivuilla, laskeutumissivuilla ja blogikirjoituksissa. Opi, miten voit parantaa sivujesi näkyvyyttä ja saada enemmän orgaanista liikennettä.
Kehittyneet suositukset, täydellinen sivuston auditointi ja aiheiden hallinta.
Mobiilioptimointi
Luo sisältöä, joka näyttää hyvältä eri laitteilla, ja esikatsele se ennen julkaisua.
Rajoitettu sähköpostisisältöön.
Mainosten uudelleenkohdistus
Näytä mainoksia käyttäjille, jotka ovat vierailleet sivustollasi. Uudelleenkohdista mainoksia Facebookissa, Googlessa tai LinkedInissä.
Kaikki mainostyypit tuettuina.
5 yleisöä.
Tarjousmallit (Beta)
Luo välittömästi brändättyjä tarjouksia mallipohjien avulla ja personoi ne kauppatiedoilla, jotta myyjät voivat toimia nopeammin.
Tarjoustyönkulut (Beta)
Luo automatisoituja työnkulkuja, jotka laukaisevat toimintoja tarjoustoiminnan perusteella. Aseta työnkulkuja, kuten kauppavaiheen automaattinen muutos tarjouksen allekirjoituksen jälkeen tai uusintatarjouksen luonti.
SEO-analytiikka
Seuraa orgaanisen haun suorituskyvyn kehitystä ajan mittaan kojelaudalla, joka raportoi tärkeitä mittareita, kuten näyttökertoja, klikkauksia, klikkausprosenttia ja keskimääräistä sijoitusta. Tutki yksittäisiä verkkosivuja nähdäksesi, mille hakukyselyille ne sijoittuvat.
Mukautetut näkymät jaetussa postilaatikossa
Luo mukautettuja näkymiä jaettuun postilaatikkoon eri tikettien ja keskusteluominaisuuksien perusteella, jotta tiimisi voi pysyä keskittyneenä ja hoitaa työnsä tehokkaammin.
50 mukautettua näkymää per tili
URL-uudelleenohjaukset
Ohjaa liikenne HubSpotin isännöimältä sivulta mihin tahansa URL-osoitteeseen.
Portaittainen hinnoittelu (Beta)
Määritä määräpohjaisia hinnoittelutasoja kertaluonteisella tai toistuvalla laskutuksella, jotta voit joustavasti skaalata hintoja asiakkaiden ostomäärien mukaan.
Tarjousraportointi (Beta)
Seuraa ja analysoi tarjousmallien suorituskykyä sisäänrakennetuilla raporteilla saadaksesi tärkeitä ostopattern-tietoja, mikä mahdollistaa oikea-aikaisen seurannan ja parannetun kauppojen päättämisstrategian.
Mainostavoitteet
Mittaa mainoskampanjoidesi suorituskykyä eri aikaperusteisten tavoitteiden mukaan, kuten elinkaarivaiheessa olevien kontaktien määrä (liidit, MQL:t, asiakkaat jne.), kustannus per kontakti elinkaarivaiheessa ja muuta.
Salesforce-integraatio
Pidä Salesforce- ja HubSpot-tietosi synkronoituna ja ajan tasalla.
500 kenttämäärittelyä
10 000 Salesforce-omistajaa
1 tili
Tarjoukset (Beta)
Luo viimeisteltyjä, brändättyjä tarjouksia sekunneissa hyödyntämällä tekoälyä, joka tuo automaattisesti hinnastosi, tuotteesi ja sopimustietosi tarjoukseen. Jaa yksi linkki tarkistukseen, allekirjoitukseen ja maksuun – nopeasti ja helposti.
Mukautettu raportointi
Rakenna mukautettuja raportteja, jotka hyödyntävät yhteystietoja, yrityksiä ja kauppoja koskevia tietoja sekä markkinoinnin sitoutumistietoja, jotta voit vastata keskeisiin liiketoimintakysymyksiin yhdessä paikassa.
Enintään 100 mukautettua raporttia ja 10 miljoonaa tapahtumaa raporttikyselyä kohden.
Tarjoukset (Beta)
Luo viimeisteltyjä, brändättyjä tarjouksia sekunneissa hyödyntämällä tekoälyä, joka tuo automaattisesti hinnastosi, tuotteesi ja sopimustietosi tarjoukseen. Jaa yksi linkki tarkistukseen, allekirjoitukseen ja maksuun – nopeasti ja helposti.
Mukautettu raportointi
Rakenna mukautettuja raportteja, jotka hyödyntävät yhteystietoja, yrityksiä ja kauppoja koskevia tietoja sekä markkinoinnin sitoutumistietoja, jotta voit vastata keskeisiin liiketoimintakysymyksiin yhdessä paikassa.
Enintään 100 mukautettua raporttia ja 10 miljoonaa tapahtumaa raporttikyselyä kohden.
Tarjoushyväksynnät (Beta)
Luo mukautettuja ja joustavia hyväksyntätyönkulkuja tiettyjen kriteerien, kuten hinnan tai alennuksen määrän, perusteella ylläpitääksesi prosessien hallintaa ja johdonmukaisuutta. Myyjät saavat reaaliaikaista palautetta, jos tarjoukset rikkovat sääntöjä, jolloin ne on helppo korjata ennen lähettämistä.
Useiden hyväksyjien tuki, ja voit määrittää, edellytetäänkö kaikkien vai vain yhden hyväksyntää.
Markkinointistudio (Beta)
Tekoälyllä toimiva kampanjasuunnittelutyötila, joka auttaa tiimejä luomaan sisältöä yhdessä entistä nopeammin.
Tämä ominaisuus ei tällä hetkellä käytä HubSpot-krediittejä.
Tekoälyllä ladattavat sähköpostipohjat (Beta)
Hyödynnä tekoälyä muuntaaksesi ulkoiset sähköpostimallit nopeasti HubSpotin yhteensopiviksi vedä ja pudota -pohjiksi, joita voi muokata täysin HubSpotin sähköpostirakentajassa.
100 mallin latausta per tili kuukaudessa.
Breeze Social Post Agent (Beta)
Tekoälyavusteinen agentti, joka luo optimoituja sosiaalisen median julkaisuja eri verkostojen suositusten sekä brändisi ja sosiaalisen identiteettisi perusteella.
Tämä ominaisuus ei tällä hetkellä käytä HubSpot-krediittejä.
Kontaktin luontiattribuutio
Myönnä tunnustusta markkinointitoimille ja tiimeille sisäänrakennetun attribuutiomallinnuksen avulla yhteystietojen luontiin perustuen. Mittaa menestystä viiden eri monikosketusmallin avulla.
Seuraa jopa 10 000 kirjattua kontaktivuorovaikutusta.
Markkinointimateriaalien vertailuraportointi
Vertaa enintään 10 markkinointisähköpostin, lomakkeen, kampanjan tai sosiaalisen median julkaisun suorituskykymittareita rinnakkain.
Kertakirjautuminen (Single sign-on)
Anna käyttäjien kirjautua HubSpotiin kertakirjautumistiedoilla, mikä helpottaa kirjautumista ja parantaa tietoturvaa sekä hallintaa.
Liidien pisteytys
Luo pisteytyksiä sopivuuden ja sitoutumisen perusteella hyödyntäen yksilö- ja yritystasoisia tietoja, kampanjavuorovaikutuksia ja demografisia tekijöitä. Käytä raportointia ja ennakoivaa tekoälyä pisteytyksen laadun parantamiseen.
Enintään 5 pisteytysmallia.
ABM-työkalut ja automaatio
Hyödynnä yrityspohjaista automaatiota ABM-työkalujen, ominaisuuksien, mallipohjien ja valmiiden raporttien avulla.
A/B-testaus
Suorita A/B-testejä laskeutumissivuilla ja sähköposteissa tunnistaaksesi parhaiten toimivat sisällön ja muotoilun versiot.
Tekoälyn ehdottamat segmentit (Beta)
Saat tekoälypohjaisia suosituksia kohdesegmenteistä markkinointitavoitteidesi perusteella.
Google Search Console -integraatio
Saat orgaanisen haun oivalluksia, kuten keskimääräisen sijoituksen, liittyvät haut, näyttökerrat ja klikkausprosentit, suoraan HubSpot-tililtäsi.
Lasketut ominaisuudet
Luo kenttiä, jotka laskevat arvoja muiden kenttien perusteella – kuten provisiot tai jaot.
40 laskettua ominaisuutta.
Assosiaatiotunnisteet
Luo mukautettuja tunnisteita eri CRM-objektien (esim. kontaktit, yritykset, kaupat, tiketit) välille määrittääksesi niiden välisen suhteen.
Enintään 50 tunnistetta objektiparia kohden.
Brändi-identiteetti (Beta)
Kerää ja sovella automaattisesti brändikohtaista kontekstia – kuten äänensävyä, visuaalista ilmettä, missiota, tuotteita ja kilpailija-analyysiä – tuottaaksesi laadukkaampaa tekoälyllä luotua sisältöä. Säilytä yhtenäinen brändi kaikissa kanavissa ja skaalaa sisällöntuotantoa laadusta tinkimättä.
Breeze Studio (Beta)
Tekoälyagenttien rakennusalusta, jonka avulla voit mukauttaa valmiita agenteja ja assistentteja tai rakentaa omia alusta asti. Agentit hyödyntävät työkaluja, tietämystä ja CRM-dataa hoitaakseen asiakaspalvelun tehtäviä ja tarjotakseen asiantuntija-apua.
Esiasetukset
Ylläpitäjänä voit helposti määrittää käyttäjät ja tiimit HubSpot-tililläsi. Luo sähköpostiallekirjoituksia, hallitse ilmoituksia ja aseta oletuksia, kuten aloitusnäkymä, kieli sekä päivämäärä- ja numeromuodot.
Enintään 5 esiasetusta.
Monikielinen sisältö
Luo, hallitse ja optimoi blogi- ja laskeutumissivuja useilla eri kielillä helposti.
Älykäs sisältö markkinointisähköposteihin
Personoi vastaanottajien kokemusta näyttämällä eri versioita sisällöstä CRM-tietojen, mainoslähteen, kyselyparametrien ja muiden tietojen perusteella.
Monikanavainen markkinoinnin automaatio
Luo intuitiivisen visuaalisen työnkulkueditorin ja bot-rakentajan avulla monikanavaisia automaatiokampanjoita sähköpostiin, sosiaaliseen mediaan, mainontaan, verkkosivuille ja chattiin. Hyödynnä HubSpotin integraatioita kampanjoiden laajentamiseen muille alustoille.
Enintään 300 työnkulkua 10 tiimille.
Kohdetilien hallintasivu
Luo ja hallitse account-based growth -strategiaa yleiskatsauksen avulla kaikista kohdeyrityksiksi merkityistä yrityksistä.
Mainoskonversiotapahtumat
Luo tapahtumia, jotka synkronoivat CRM:n elinkaarivaiheiden muutokset mainostileillesi ja auttavat optimoimaan mainosten kohdentamisen eri verkostoissa.
Enintään 50 synkronoitua tapahtumaa mainostileille.
Duplikaattien hallinta
Hyödynnä tekoälyä tunnistaaksesi ja yhdistääksesi päällekkäiset tietueet automaattisesti.
Yhteistyötyökalut
Tee kampanjoista yhteisiä projekteja tiimisi kanssa integroidun markkinointikalenterin, tehtävien ja sovelluksen sisäisten kommenttien avulla.
Kampanjanhallinta
Hallitse ja tee yhteistyötä markkinointikampanjoiden parissa yhdestä näkymästä käsin.
Automaattinen myyntivero
Lisää myyntiverokanta automaattisesti ostajan sijainnin perusteella, jotta veron kerääminen käy sujuvasti. Voit helposti poistaa veron käytöstä verovapaiden asiakkaiden tai tapahtumien osalta.
Suodatettu analytiikkanäkymä
Raportoi sisältösi menestyksestä liiketoiminnallesi merkityksellisimpien mittareiden perusteella. Suodata analytiikkaa verkkotunnuksen, maan tai minkä tahansa sivustosi URL-polun mukaan.
Enintään 25 suodatettua analytiikkanäkymää.
Mukautettu tuloraportointi
Yhdistä kaupankäynti- ja CRM-tietoja mukautettuihin raportteihin saadaksesi syvällisemmän ymmärryksen liikevaihdostasi ja sen kehityksestä.
Kaupankäynnin analytiikkapaketti
Tarkastele myynti- ja laskutustietoja yhdessä yhtenäisessä raportointinäkymässä, jotta voit seurata laskuja, tilauksia ja maksuja kattavan kokonaiskuvan saamiseksi yrityksesi suorituskyvystä.
Tarjousaktiviteetin seuranta (Beta)
Seuraa liidien sitoutumista tarjouksiisi reaaliajassa. Näe, milloin tarjoukset katsotaan, ladataan tai hyväksytään, jotta voit ottaa yhteyttä juuri oikealla hetkellä.
Vedettävä chat-widget
Anna verkkosivustosi kävijöille mahdollisuus siirtää chat-widget haluamaansa kohtaan näytöllä (oletuksena alakulma vasemmalla tai oikealla).
Tiimit
Järjestä käyttäjät tiimeihin esimerkiksi alueen, liiketoimintayksikön tai tuotelinjan perusteella. Määritä markkinointiresursseja ja tietueita tiimeille, ja seuraa säännöllisesti tiimien suorituskykyraportteja.
Enintään 10 tiimiä.
Kehittynyt personointi
Luo personoituja asiakaskokemuksia dynaamisen sisällön avulla eri kanavissa hyödyntäen CRM-objekteja, ohjelmoitavaa sisältöä ja paljon muuta.
Ohjelmoitava sähköposti (Beta)
Luo sähköpostien sisältöjä dynaamisesti suuressa mittakaavassa käyttämällä HubDB:hen ja HubSpot CRM:ään tallennettuja tietoja.
Sisältää sähköpostimarkkinoinnin sisällöt, jotka perustuvat CRM-objektien dataan.
Instagramin yksityisviestit
Tarkastele, hallinnoi ja vastaa Instagramin yksityisviesteihin suoraan HubSpotin sosiaalisen median postilaatikosta.
Kirjautuneiden kävijöiden tunnistus
Tunnista kirjautuneet verkkosivuston kävijät, kun he lähettävät sinulle live chat -viestin — näin tiimisi voi vastata henkilökohtaisesti ja nopeasti.
Verkkosivukävijöiden segmentit (Beta)
Luo verkkosivukävijädataan perustuvia ryhmiä, joiden avulla voit analysoida tiettyjä käyttäjä-, istunto- tai tapahtumajoukkoja. Nämä segmentit tarjoavat yksityiskohtaisemman näkymän sivustosi liikenteeseen ja käyttäytymiseen, mahdollistaen syvemmät oivallukset ja tehokkaamman personoinnin.
Videon isännöinti ja hallinta
Isännöi ja hallinnoi videosisältöjä HubSpotissa. Upota videoita verkkosivuille, sosiaaliseen mediaan ja sähköposteihin. Lisää videoihin toimintakehotuksia (CTA) ja lomakkeita sekä seuraa niiden tehokkuutta mukautettujen raporttien avulla.
Enintään 50 videota