HubSpot Marketing Starterin ominaisuudet

Marketing Hub Starter sisältää markkinoinnin automaatiotyökalut, joilla kasvatat liikevaihtoa laadukkaiden liidien avulla, säästät aikaa ja resursseja sekä mittaat ja optimoit kampanjoita. 

HubSpot Marketing Hub Starter tarjoaa pienille yrityksille helpon tavan aloittaa tavoitteellinen markkinointi yhdessä työkalussa. Se sisältää sähköpostimarkkinoinnin, lomakkeet ja laskeutumissivut liidien keräämiseen sekä perusseurannan ja -automaation kampanjoiden hallintaan. Starter-tason avulla voi kasvattaa liidimäärää, seurata tuloksia ja rakentaa ammattimaisen markkinointipohjan ilman monimutkaisia työkaluja.

Starter-tason ominaisuudet

Sähköpostimarkkinointi

Lähetä massasähköposteja, jotka on testattu ja optimoitu eri laitteille ja sähköpostiohjelmille. Rakenna parempia sähköposteja drag-and-drop-editorilla ja personointitunnisteilla.

Voit lähettää kuukaudessa enintään kymmenkertaisen määrän sähköposteja markkinointikontaktien määrään nähden. HubSpot-brändäys on poistettu, ja käytössäsi on lisäksi lisäominaisuuksia, joiden avulla voit laajentaa ja tehostaa lomakkeiden käyttöä entistä monipuolisemmin.


Lomakkeet

Luo erillisiä, upotettuja tai automaattisesti kerättyjä lomakkeita, joilla saat yrityksesi tarvitsemat yhteystiedot. Lomakkeet tukevat monipuolista tietojen keruuta, ja ne voidaan sijoittaa helposti eri kanaviin osaksi asiakaspolkua.

HubSpotin brändäys voidaan poistaa, ja käytettävissä on lisäominaisuuksia, joilla saat lomakkeista entistä monipuolisemmat.


Yksinkertainen markkinoinnin automaatio

Hyödynnä yksinkertaisia työnkulkuja mainoskampanjoiden luontiin ja hallintaan, lomakekonversioiden seurantaan sekä markkinointisähköpostien automatisointiin. Näin säästät aikaa ja voit keskittyä tehokkaammin markkinointisi kehittämiseen.


Pakolliset kentät

Määritä kentät, jotka tiimisi on täytettävä tiettyjen toimien yhteydessä. Näin varmistat johdonmukaisemman datan ja ennustettavammat tulokset.


Breeze Data Agent (Beta)

Tutki ja vastaa asiakkaisiisi liittyviin mukautettuihin kysymyksiin tekoälypohjaisen data-agentin avulla, joka analysoi CRM-tietojasi, puheluita, sähköposteja, asiakirjoja ja verkkoa — tarjoten tarvitsemiasi oivalluksia ilman manuaalista työtä. Breeze Data Agent kuluttaa HubSpot-krediittejä.

Rikasta mukautettuja yritysominaisuuksia tekoälyn avulla. 10 HubSpot-krediittiä rikastettua tietuetta kohden.


Rikastamisen työnkulkutoiminnot

Automatisoi datan rikastaminen työnkulkujen laukaisijoilla, jotka päivittävät yhteys- ja yritystietueesi juuri silloin, kun tarvitset.


Suodatinsisäiset oivallukset (Beta)

Saat hyödyllistä tilastotietoa kunkin suodattimen koostumuksesta rakentaessasi kohderyhmäsegmenttejä.


Massarikastus

Rikasta kokonaisia yhteystietolistoja tai yksittäisiä tietueita CRM:ssäsi tärkeillä tiedoilla, kuten sijainnilla, rooleilla ja sosiaalisen median linkeillä. Hallitse rikastusta helposti varmistaaksesi, että saat oikeat tiedot oikeaan aikaan.


Keskustelevat botit

Käytä bottia yhdistämään vierailijat oikealle edustajalle, ohjaamaan heidät hyödyllisimpään sisältöön ja skaalaamaan henkilökohtaista viestintää.

Rajoitetut ominaisuudet.


Käyttöoikeusjoukot

Määritä käyttäjien oikeudet nopeasti – esimerkiksi pääsy markkinointi- ja verkkotyökaluihin.

Vain käyttöoikeusmallit käytettävissä.


Sosiaalinen kirjautuminen

Anna käyttäjien kirjautua HubSpotiin Google- tai Microsoft-tilillään. Tämä helpottaa sisäänkirjautumista, parantaa tietoturvaa ja tarjoaa sinulle paremman hallinnan käyttöoikeuksista.


Tiimisähköposti

Yhdistä tiimin yhteiset sähköpostiosoitteet ja hallitse saapuvia myynti- ja markkinointiviestejä keskitetysti ja tehokkaasti. Varmista, ettei yksikään kysymys jää huomaamatta.


Aliverkkotunnusten ja maakoodillisten ylätason verkkotunnusten tuki

Yhdistä HubSpot-tilisi brändisi URL-osoitteen aliverkkotunnukseen ja/tai maakoodilliseen ylätason verkkotunnukseen, jotta voit lähettää sähköposteja ja isännöidä muuta sisältöä.

1 aliverkkotunnus ja 1 maakoodillinen ylätason verkkotunnus yhtä juuritunnusta kohden.


Sähköposti- ja sovelluksen sisäinen chat-tuki

Saat yhteyden HubSpotin tukitiimiin sähköpostin ja sovelluksen sisäisen chatin kautta, jotta löydät vastaukset kysymyksiisi nopeasti.


Yhteystietojen rikastus

Rikasta yhteystietoja keskeisillä tiedoilla, kuten roolilla, työnantajalla, sijainnilla, sosiaalisen median linkeillä ja muilla tärkeillä ominaisuuksilla.


Älykkyysvälilehti

Hyödynnä älykkyysvälilehteä saadaksesi nopeasti ja kätevästi yleiskuvan yrityksen vierailuaktiivisuudesta ja tietojen laadusta suoraan yrityksen tietueesta CRM:ssäsi.


Yksinkertainen mainosautomaatiotyökulku

Luo yksinkertaisia työnkulkuja mainoskampanjoiden luontiin ja hallintaan — esimerkiksi lisää yhteystietoja listalle, jos he ovat olleet vuorovaikutuksessa mainoksen kanssa, ja lähetä heille jatkoviesti sähköpostitse.

1 yksinkertainen työnkulku lomaketta kohden, enintään 10 toimintoa.


1:1-tekninen tuki

Saat pääsyn HubSpotin maailmanlaajuiseen asiakastukitiimiin ja nopeita vastauksia kaikkiin teknisiin kysymyksiisi.

Sisältää sähköposti- ja sovelluksen sisäisen chat-tuen.


Facebook Messenger -integraatio

Tallenna yhteystietoja automaattisesti, käy kaksisuuntaista keskustelua yleisösi kanssa, luo chatbotteja, varaa tapaamisia bottien avulla ja seuraa keskustelumääriä suoraan Facebook Messengerin kautta.

Poistaa HubSpot-brändäyksen


Data Agent

HubSpot Data Agent antaa käyttäjille mahdollisuuden muokata ja rikastaa CRM-dataansa laajassa mittakaavassa tekoälyn avulla. Se toimii tehokkaana dataoperaatiotyökaluna, jonka avulla voit hyödyntää LLM-malleja parantaaksesi tietosi laatua ja hyödyllisyyttä.

10 HubSpot-krediittiä rikastettua tietuetta kohden


Viestintäanalytiikka (Beta)

Automaattiset oivallukset parhaiten ja heikoimmin toimivista markkinointiviesteistä, jotka auttavat varmistamaan optimaalisen sitoutumisen.


Evästeiden hallintatyökalut

Luo ja hallitse evästeilmoituksia verkkosivustollasi, jotta voit kerätä kävijöiden suostumukset seurantaan.

Voit luoda jopa 100 suostumusbanneria eri maantieteellisiin alueisiin, kieliin ja bannereiden malleihin. Tukee myös GPC-signaaleja. Vierailijat voivat päivittää suostumusasetuksiaan evästeasetuspainikkeen kautta.

Poistaa HubSpot-brändäyksen.


CRM-käyttöliittymän mukauttaminen

Mukauta CRM-tietojen asettelua tiimisi tarpeiden mukaan säätämällä olemassa olevia käyttöliittymäelementtejä.

Luo jopa 10 mukautettua välilehteä tietuesivuille.


Yritystietojen rikastus

Rikasta yritystietueita keskeisillä tiedoilla, kuten liikevaihdolla, toimialalla, työntekijämäärällä, osoitteella, sosiaalisen median sivuilla ja muilla tärkeillä ominaisuuksilla.


Älykkäät ominaisuudet (Beta)

Hyödynnä tekoälyä yritystietueiden tutkimiseen ja kysymyksiin vastaamiseen, hyödyntäen tietoa eri lähteistä internetissä.


Sähköpostiautomaatio

Segmentoi ja personoi markkinointiasi automaattisilla sähköpostityönkuluilla, jotka kasvattavat liidien sitoutumista ja konversioita.

Enintään 10 automatisoitua toimintoa.

Kaupankäynnin mukautetut verkkotunnukset – laskut

Käytä omaa verkkotunnustasi tarjouksille ja laskuille, jotta asiakkaillesi muodostuu saumaton kokemus ja brändisi pysyy yhtenäisenä.

HubSpot Payments -tili vaaditaan laskujen maksutoimintoja varten.


Verkkosivuston liikenneanalytiikka

Näe, miten sisältösi toimii yksityiskohtaisten suodattimien, kuten poistumisprosentin ja sivulla vietetyn ajan, avulla.

Vakioraportointinäkymä verkkoliikenteelle.


Lomakeautomaatio

Lähetä automaattisia sähköposteja lomakkeen lähetyksen jälkeen ja aloita liidien nurturointi.

Enintään 10 automatisoitua toimintoa.


Live-chat

Käy reaaliaikaisia keskusteluja sivustosi vierailijoiden kanssa ja tarjoa heille tarvitsemansa tiedot muuttaaksesi heidät potentiaalisiksi asiakkaiksi.

Poistaa HubSpot-brändäyksen.


Breeze Assistant

Tekoälyavustaja, joka on käytettävissä kaikkialla HubSpotissa. Breeze Copilotin avulla saat henkilökohtaisia oivalluksia ja suosituksia liideistä, asiakkaista ja vuorovaikutuksista, luot sisältöä nopeasti ja hoidat rutiinitehtävät HubSpot Smart CRM:ssä tehokkaasti.


Lomakkeiden lyhentäminen

Lyhennä lomakkeita dynaamisesti Breeze Intelligencen globaalin rikastus­tietokannan avulla — kerää silti kaikki tärkeät tiedot, joita tarvitset liidien ymmärtämiseen, pisteyttämiseen ja ohjaukseen nopeasti ja tarkasti.


Monivaluuttatuki

Seuraa ja hallitse useita valuuttoja HubSpot-tililläsi.

Enintään 5 valuuttaa.


Sähköpostivastausten seuranta

Seuraa, mitkä kontaktit vastaavat HubSpotin sähköpostityökalulla lähetettyihin viesteihin. Käytä tietoja raportoinnissa, listoissa, automaatiossa (vain Professional- ja Enterprise-versiot) ja näe vastaukset kontaktin aikajanalla.


Tekoälypohjaiset tietomuotoilusuositukset

Käytä tekoälyä pitämään CRM-datasi puhtaana, johdonmukaisena ja luotettavana.


Toimintakehotteet (CTAs)

Luo upotettuja ja ponnahdusikkunoina toimivia toimintakehotteita, jotka sopivat sivustosi ilmeeseen ja ohjaavat vierailijoita kohti konversiopisteitä. Personoi viestit eri kohderyhmille ja seuraa vierailijoiden toimia useilla sivuilla.

Ei sisällä mukautettua kohdentamista laitteen, maan tai lähde-URL:n perusteella.


Stripe-maksujen käsittely

Aloita maksujen vastaanotto suoraan HubSpot CRM:n kautta yhdistämällä Stripe-tilisi maksupalveluksi. Jokaisesta maksutapahtumasta HubSpot lisää 0,75 %:n alustan käyttömaksun Stripesin normaalin maksun päälle.

Käytettävissä asiakkaille, joilla on integroitu Stripe-tili.


Mainosten hallinta

Yhdistä tilisi tuetuista mainosverkoista HubSpotiin. Luo kohderyhmiä HubSpotin yhteystietokannasta ja näe, mitkä mainokset tuottavat asiakkaita.


Segmenttianalytiikka (Beta)

Ymmärrä eri yleisösegmenttien matkaa, rakennetta ja aktivoitumista vertailemalla ryhmien suorituskykyä, tunnistamalla päällekkäisyydet ja tarkastelemalla sitoutumista eri kanavissa.


Datan laatu – yleiskatsaus

Seuraa CRM-datasi laatua ja korjaa nopeasti kaksoiskappaleet, muotoiluvirheet ja puuttuvat tiedot yhdestä keskitetystä näkymästä, joka varmistaa, että sekä tiimisi että tekoäly toimivat puhtaalla, luotettavalla datalla.

Skannaa tilin datanlaatuongelmat kahden viikon välein.


Markkinointisähköpostien mallipohjat

Käytä ammattimaisesti suunniteltuja, responsiivisia ja mukautettavia sähköpostipohjia yleisiin markkinointitarkoituksiin, kuten uutiskirjeisiin, kampanjoihin, tapahtumakutsuihin ja verkkokauppaviestintään.

Premium-mallit, kuten e-kirja-, ilmoitus- ja tapahtumakutsupohjat.


Jatkuva datan rikastus

Saat automaattiset päivitykset rikastetuille yrityksille ja kontakteille heti, kun uusia tietoja on saatavilla.


Tuotekirjasto

Luo tuotekirjasto, jossa esittelet yrityksesi tuotteet tai palvelut. Lisää kuvauksia, kuvia, hintoja, saatavuustietoja ja muuta.

Enintään 1 miljoona tuotetta.


Personointitunnisteet

Personoi markkinointisisältöä näyttämällä dynaamisesti CRM-tietoja, kuten etunimi, sukunimi, yhteyshenkilön omistaja ja sähköpostiosoite, sähköposteissa, lomakkeissa, tekstiviesteissä ja automaatiossa.


Google PMax -mainosten integraatio (Beta)

Integroi Googlen uuteen Performance Max -mainostyyppiin, mahdollistaen PMax-kampanjoiden luonnin ja yksityiskohtaisen raportoinnin resurssiryhmistä ja -elementeistä.


Sähköpostien terveystilanneraportointi

Seuraa sähköpostien lähetysmaineesi kehitystä ja tunnista, oletko oikealla tiellä vai tarvitaanko parannuksia.

Rajoitetut ominaisuudet.


Aikomussignaalit

Seuraa arvokkaimpia yrityksiäsi ja kontaktejasi rikastamalla niitä signaaleilla, kuten rahoitusuutisilla, korkean aikomuksen sivuvierailuilla ja työpaikan vaihdoksilla.


Edistyneet rikastusasetukset

Ota käyttöön automaattinen uusien tietueiden rikastus, jotta CRM-tietosi pysyvät ajan tasalla ilman manuaalista työtä.


Markkinointitapahtumaobjekti

Tallenna, seuraa ja hallitse markkinointitapahtumien tietoja API:n tai tapahtumaintegraation kautta.


Automaattinen rikastus

Rikasta yritys- ja kontaktitietoja automaattisesti CRM:ään lisäämisen yhteydessä tärkeillä ominaisuuksilla, kuten sijainti, rooli, asema, työntekijämäärä ja liikevaihto.


SEO-suositukset ja -optimoinnit

Tunnista hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia verkkosivustosi sivuilla, laskeutumissivuilla ja blogikirjoituksissa. Opi, miten voit parantaa sivujesi näkyvyyttä ja saada enemmän orgaanista liikennettä.

Perussuositukset, yksi sivu kerrallaan.


Mobiilioptimointi

Luo sisältöä, joka näyttää hyvältä eri laitteilla, ja esikatsele se ennen julkaisua.

Rajoitettu sähköpostisisältöön.


Mainosten uudelleenkohdistus

Näytä mainoksia käyttäjille, jotka ovat vierailleet sivustollasi. Uudelleenkohdista mainoksia Facebookissa, Googlessa tai LinkedInissä.

Kaikki mainostyypit tuettuina.
2 yleisöä.