HubSpot CRM -käyttöönotot palveluna

HubSpot on kasvujärjestelmä yrityksille sisältäen asiakkuudenhallinnan (CRM), markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun, verkkopalvelun ja liiketoiminta-automaatiot. Kilpailevista ratkaisuista poiketen HubSpot on kokonaistyökalu asiakastiedon hallintaan koko asiakkuuden elinkaarelle – tuntemattomasta liikevaihdoksi. 

Kasvun kaava palveluna

1. Kysynnän luominen ja liidituotanto

2. Asiakashankinta

3. Asiakkaiden pitäminen

4. Asiakkuuksien kasvattaminen

HubSpot mahdollistaa yrityksille kasvun johtamisen auttamalla kasvun kiihdyttämisessä, liiketoiminnan skaalaamisessa sekä tiedolla johdettavassa kasvuprosessissa, asiakaspidossa ja asiakastyytyväisyydessä. 

Tyypillisesti suurin ongelma yrityksillä on, että HubSpotia käytetään vain pisteratkaisuna tukemaan markkinointia, myyntiä tai edistyneimmissä tapauksissa asiakaspalveluakin. Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli loistaa poissaolollaan, vaikka järjestelmä mahdollistaisi koko asiakkuuden elinkaaren hallinnan. Pahimmillaan HubSpot on yrityksillä vain ylihintaisena sähköpostityökaluna. Mitä jos tekisit toisin? 

HubSpot-käyttöönotot liiketoiminta edellä. Rakennamme asiakkuudenhallinnan tukemaan liiketoimintaasi palveluna. Keskustelemme, miten järjestelmä voi parhaiten tukea myyntiäsi arjessa ja liiketoimintatavoitteitasi, jotta voimme auttaa johtamaan sillä yrityksesi kasvua. Katsomme liiketoimintaasi aina kokonaisuutena ja autamme saamaan modernista asiakkuudenhallintajärjestelmästä kaiken irti. Selvitämme liiketoimintaprosessisi ja autamme ottamaan asiakkuudenhallinnan kasvun vaiheittain käyttöösi, tukien tärkeintä tekemistä myynnistä markkinointiin, asiakaspalvelusta palveluun verkossa ja liiketoimintaprosessien automaatioon.

Miten HubSpot CRM-käyttöönotto palveluna etenee?

Suunnittelu palveluna

Suunnittelemme käyttöönoton
käyttäjälähtöisesti

Muodostamme näkemyksen, mistä muutoksesta syntyy suurin arvo, mitä tavoittelemme ja miten pääsemme sinne yhdessä. Autamme hahmottamaan, miten kasvun johtaminen toimii yrityksessäsi. Selvitämme, miten järjestelmä voi parhaiten tukea liiketoimintaasi ymmärtämällä toimialasi ominaispiirteet, erottaumiskeinot, toimintatapasi, haluamasi tulokset, avainmittarit ja halutun etenemistahdin.

Toteutus palveluna

Rakennamme järjestelmän
käyttöösi

Rakennamme käyttöösi modernin asiakkuudenhallintajärjestelmän. Katsomme liiketoimintaa kokonaisuutena, jotta pystymme tarvittaessa suuntaamaan tekemistä projektin aikanakin eniten arvoa tuottaviin asioihin ja ongelmien ratkaisemiseen. Tekemistämme ohjaa liiketoimintatavoitteesi, kasvun johtamisen mahdollistaminen ja yhdessä määrittämämme onnistumiskriteerit.

Käyttöönotto palveluna

Otamme CRM:n tehokkaasti
käyttöön

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Käyttöönotossa osallistamme tiimiäsi sen koosta riippuen CRM:n käyttöön joko suoraan, tai pilottimallin kautta arkikäytön sujuvoittamiseksi. Tarjoamme riittävästi koulutusta ja valmennusta, jotta onnistumme yhteisesti asetetuissa tavoitteissa. Pyrimme aina ratkaisemaan liiketoiminnassa tunnistettuja kiviä kengässä parantaaksemme työntekijäkokemusta ja tehdäksemme arkikäytöstä sujuvaa.

Valitse yrityksellesi sopivin paketti ja aloita kasvun johtaminen

Kaikkiin paketteihin sisältyy: CRM-järjestelmän tekninen käyttöönotto ja määrittelyt • Myyntiprosessin määrittely ja ja käyttöönotto • Liitoksien opastaminen sähköpostit, mobiili ja kalenteri • Liitoksien opastaminen sähköposteihin ja kalentereihin • Käyttäjätasojen ja oikeuksien määrittely • Asiakasominaisuuksien määrittely ja käyttöönotto • Asiakastietojen vienti järjestelmään • Integraatioiden kartoitus ja suunnittelu • Raportointinäkymien määrittely ja käyttöönotto • Konversiotyökalujen käyttöönotto: chat, liidibotti ja popup-lomakkeet • Myyjien työpäiväkokemuksen suunnittelu • Käyttökoulutus

Miksi Palveluna?

liiketoiminta palveluna    Liiketoiminta

Puhumme liiketoimintaa eli numeroita. Mielipiteillä ei ole kovin suurta merkitystä, kun kasvuprosessia ohjataan tiedolla ja tuloksilla.

nopeus palveluna   Nopeus

Vastaamme tekemisestä ja tuloksista kuin omistamme ja toteutamme sovitut asiat ripeästi. Aika hapattaa hyvätkin ideat ja tehokas toteutus suojaa tuloksia.

asiakasarvo palveluna    Asiakasarvo

Kasvumarkkinointiamme ohjaa periaate tuottaa arvoa joka kohtaamisella. Varmistamme arvon toteutumisen kaikissa käänteissä.

asiantuntemus palveluna    Asiantuntemus

Kasvusi tukena on vankka asiantuntemuksemme ja näkemyksemme kasvun kriittisistä osa-alueista koko asiakkaan matkalta.

Asiakkaitamme

Palveluna-myllynparas-logo
Certex logo
Koskenranta logo
Palveluna-smartum-logo-1
Palveluna-punamusta-logo