Kasvumarkkinointiblogi

Kasvua palveluna

Somemarkkinoinnin trendit 2018

Jarkko Kurvinen
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2018? Miksi?..

Tarinat herättävät yrityksen brändin henkiin

Jarkko Kurvinen
Unelmana olla maailman paras. Moniko uskaltaa unelmoida näin suuresti? Kun..

Sitä saat, mitä mittaat

Jarkko Kurvinen
Sitä saat, mitä mittaat, ja se, mitä mittaat, lisääntyy. Olennaista on..

Vaikuttajamarkkinointi. Nyt.

Jarkko Kurvinen
Vaikuttajia on hyödynnetty omien asioiden ajamisessa jo antiikin ajoista..

Hyvä strategia on luopumista, ei haalimista

Jarkko Kurvinen
Valtaosalla suomalaisista yrityksistä ei ole strategiaa. Niillä on usein vain..

Yrityskulttuuri on tärkein erottautumistekijäsi

Jarkko Kurvinen
Yrityskulttuuri luo yrityksesi selkärangan. Se kokoaa yhteen arvot, uskomukset,..

Somemarkkinoinnin trendit 2017

Jarkko Kurvinen
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2017? Suhteiden..

Digitalisaatio - paras ystäväsi vai pahin vihollisesi?

Jarkko Kurvinen
Menestyvien yritysten elinikä laskee jatkuvasti. Uudella vuosituhannella..

Ostamisen murros on sekoittanut myynnin pelikirjan

Jarkko Kurvinen
Yritysten myynnissä juostaan tällä hetkellä kovempaa kuin koskaan, silti..

Muutu tai tule korvatuksi

Jarkko Kurvinen
Viimeisessä kymmenessä vuodessa moni asia myynnissä ja markkinoinnissa on..

Asiakaskokemus näkyy viivan alla

Jarkko Kurvinen
Modernin markkinoinnin graalin malja: asiakas markkinoi rinnallasi. Hyvä tuote..

Uuden ajan kokeilukulttuuri

Jarkko Kurvinen
Maailmasta on tullut digitaalinen, jatkuvasta muutoksesta uusi normaali. Emme..

Markkinointijohtaja ei kuulu johtoryhmään

Jarkko Kurvinen
Markkinointi on pelkkä myynnin tukifunktio. Sehän on samanlainen operatiivinen..

B2B-markkinoinnin kymmenen käskyä

Jarkko Kurvinen
Yrityskeskeisen markkinoinnin aika on ohi. Voittajat rakentavat markkinointinsa..

Valloita toimialasi

Jarkko Kurvinen
Digitalisaatio, globalisaatio ja kasvaneet asiakasodotukset ovat muuttaneet..

Somemarkkinoinnin trendit 2016

Jarkko Kurvinen
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2016? Miksi?..

Somemarkkinoinnin trendit 2015

Jarkko Kurvinen
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2015? Miksi?..

Varusteleka tatuoituna pakaraan

Jarkko Kurvinen
Armeijan ylijäämätavaraa myyvä Varusteleka tituleeraa itseään maailman..

Mistä löydän aikaa bloggaamiseen?

Jarkko Kurvinen
Minulta kysyttiin Twitterissä, mistä löydän aikaa bloggaamiselle? Bloggaus ja..

Ryhdy alasi suunnannäyttäjäksi

Jarkko Kurvinen
Yrityksesi on tuomittu kilpailemaan hinnalla, jos siltä puuttuu se..

Mielipidejohtajuus ansaitaan

Jarkko Kurvinen
Mielipidejohtajuus omalla toimialalla pohjautuu näkemykseen alan..

Aika on parasta markkinointiasi

Jarkko Kurvinen
Liian moni yritys kitsastelee asiakkaiden kanssa käytetystä ajasta...

Eroon hintakilpailusta

Jarkko Kurvinen
Luovu kilpailijoiden peesaamisesta ja hintakilpailusta. Raivaa oma polkusi..

Pelko estää yrittämästä

Jarkko Kurvinen
Kukaan ei ole kiinnostunut tekemisistäni saati ajatuksistani. Miksi kertoisin..

Paavi opettaa sinulle sisältöstrategiaa

Jarkko Kurvinen
Markkinoinnissa parhaat tulokset saavat ne, jotka tekevät töitä..

Markkinoinnin trendit

Jarkko Kurvinen
Ostamisesta on tullut itsepalvelua, markkinoinnin murros pakottaa..

Markkinoinnin murros pakottaa asiakaskeskeisyyteen

Jarkko Kurvinen
Potentiaalinen asiakkaasi on käynyt jo 2/3 ostoprosessista läpi ennen..

Rakenna näkymättömien myyntimiesten armeija

Jarkko Kurvinen
Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet..

Tulevaisuuden yritys on oma mediansa

Jarkko Kurvinen
Kun markkinointiviestintä nähdään usein yritykselle kulueränä,..

Heikko asiakasymmärrys vie särmän markkinoinniltasi

Jarkko Kurvinen
Markkinointi on kontaktilaji. Jos ymmärrät asiakkaasi sielunelämää, saat..

Ostamisesta on tullut itsepalvelua

Jarkko Kurvinen
Myyntimies mynttiset kuolevat. Menestyvästä myyjästä on tullut asiakasta..

Muuta markkinoinnin tavoitteet rahaksi

Jarkko Kurvinen
”Missä raha?”, kysyy luukutusmyyntiin rakastunut epäilijä puhuttaessa..

Yritystarinan sankari on asiakas

Jarkko Kurvinen
Kun kaikki tekevät sisältömarkkinointia, voit erottautua vain osallistuttavalla..

Ala mielipidejohtajaksi

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinointi on viimeistään tänä syksynä kaikkien markkinoijien..

Sisältömarkkinoinnin seitsemän kuolemansyntiä

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinointi muuttaa yrityksesi markkinointia pysyvästi. Vanhaan..

Insinööriporno häviää täsmämarkkinoinnille

Jarkko Kurvinen
Valtaosa markkinoinnistasi on huonosti kohdennettua höttöä. Kaikki lupaavat..

Sisältömarkkinoinnin tulevaisuus

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinointi sitä, sisältömarkkinointi tätä. Minulta on kysytty, kuinka..

Totuus sisältömarkkinoinnista

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinoinnista on tullut markkinoinnin uusi musta. Se ei onneksi ole..

Paraskaan sisältöstrategia ei toimi ilman sisältökulttuuria

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinointi on suurin yksittäinen markkinoinnin murros..

Sisältömarkkinoinnin kymmenen käskyä

Jarkko Kurvinen
Noudattamalla sisältömarkkinoinnin kymmentä käskyä, saat markkinointisi tasoa..

Sisältömarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa lisäarvoa

Jarkko Kurvinen
Sisältömarkkinoinnissa kaiken a ja o on arvontuotto. Paraskaan sisältö ei auta,..

Aloita tänään

Jarkko Kurvinen
Kaikilla on vuorokaudessa sama määrä tunteja. Kuitenkin jotkut saavat enemmän..

Ala merkittäväksi

Jarkko Kurvinen
Meitä kiusataan päivittäin yhä suuremmalla määrällä valintoja ja rasitetaan..

Katso myös