Kasvua palveluna
Viimeisimmät
Sisältömarkkinointi
(27)
Asiakaskokemus
(25)
Kasvu
(16)
Markkinointi
(14)
Sisältöstrategia
(13)
Mielipidejohtaja
(12)
Tasonnosto
(12)
Toinen Mielipide
(11)
Brändi
(9)
Myynti
(6)
Työntekijäkokemus
(6)
Henkilöbrändi
(3)
Blogimarkkinointi
(2)
Trendit
(2)
Näytä kaikki
Somemarkkinoinnin trendit 2018
Jarkko Kurvinen
19.12.2017
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2018? Miksi?..
Tarinat herättävät yrityksen brändin henkiin
Jarkko Kurvinen
17.11.2017
Unelmana olla maailman paras. Moniko uskaltaa unelmoida näin suuresti? Kun..
Sitä saat, mitä mittaat
Jarkko Kurvinen
22.09.2017
Sitä saat, mitä mittaat, ja se, mitä mittaat, lisääntyy. Olennaista on..
Vaikuttajamarkkinointi. Nyt.
Jarkko Kurvinen
28.04.2017
Vaikuttajia on hyödynnetty omien asioiden ajamisessa jo antiikin ajoista..
Hyvä strategia on luopumista, ei haalimista
Jarkko Kurvinen
03.02.2017
Valtaosalla suomalaisista yrityksistä ei ole strategiaa. Niillä on usein vain..
Yrityskulttuuri on tärkein erottautumistekijäsi
Jarkko Kurvinen
10.01.2017
Yrityskulttuuri luo yrityksesi selkärangan. Se kokoaa yhteen arvot, uskomukset,..
Somemarkkinoinnin trendit 2017
Jarkko Kurvinen
20.12.2016
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2017? Suhteiden..
Digitalisaatio - paras ystäväsi vai pahin vihollisesi?
Jarkko Kurvinen
25.11.2016
Menestyvien yritysten elinikä laskee jatkuvasti. Uudella vuosituhannella..
Ostamisen murros on sekoittanut myynnin pelikirjan
Jarkko Kurvinen
08.08.2016
Yritysten myynnissä juostaan tällä hetkellä kovempaa kuin koskaan, silti..
Muutu tai tule korvatuksi
Jarkko Kurvinen
16.06.2016
Viimeisessä kymmenessä vuodessa moni asia myynnissä ja markkinoinnissa on..
Asiakaskokemus näkyy viivan alla
Jarkko Kurvinen
03.06.2016
Modernin markkinoinnin graalin malja: asiakas markkinoi rinnallasi. Hyvä tuote..
Uuden ajan kokeilukulttuuri
Jarkko Kurvinen
23.04.2016
Maailmasta on tullut digitaalinen, jatkuvasta muutoksesta uusi normaali. Emme..
Markkinointijohtaja ei kuulu johtoryhmään
Jarkko Kurvinen
15.04.2016
Markkinointi on pelkkä myynnin tukifunktio. Sehän on samanlainen operatiivinen..
B2B-markkinoinnin kymmenen käskyä
Jarkko Kurvinen
08.04.2016
Yrityskeskeisen markkinoinnin aika on ohi. Voittajat rakentavat markkinointinsa..
Valloita toimialasi
Jarkko Kurvinen
14.03.2016
Digitalisaatio, globalisaatio ja kasvaneet asiakasodotukset ovat muuttaneet..
Somemarkkinoinnin trendit 2016
Jarkko Kurvinen
18.12.2015
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2016? Miksi?..
Somemarkkinoinnin trendit 2015
Jarkko Kurvinen
18.12.2014
Merkittävin some-markkinoinnin kehityssuunta/trendi vuodelle 2015? Miksi?..
Varusteleka tatuoituna pakaraan
Jarkko Kurvinen
20.11.2014
Armeijan ylijäämätavaraa myyvä Varusteleka tituleeraa itseään maailman..
Mistä löydän aikaa bloggaamiseen?
Jarkko Kurvinen
14.11.2014
Minulta kysyttiin Twitterissä, mistä löydän aikaa bloggaamiselle? Bloggaus ja..
Ryhdy alasi suunnannäyttäjäksi
Jarkko Kurvinen
11.06.2014
Yrityksesi on tuomittu kilpailemaan hinnalla, jos siltä puuttuu se..
Mielipidejohtajuus ansaitaan
Jarkko Kurvinen
16.05.2014
Mielipidejohtajuus omalla toimialalla pohjautuu näkemykseen alan..
Aika on parasta markkinointiasi
Jarkko Kurvinen
29.04.2014
Liian moni yritys kitsastelee asiakkaiden kanssa käytetystä ajasta...
Eroon hintakilpailusta
Jarkko Kurvinen
17.04.2014
Luovu kilpailijoiden peesaamisesta ja hintakilpailusta. Raivaa oma polkusi..
Pelko estää yrittämästä
Jarkko Kurvinen
01.04.2014
Kukaan ei ole kiinnostunut tekemisistäni saati ajatuksistani. Miksi kertoisin..
Paavi opettaa sinulle sisältöstrategiaa
Jarkko Kurvinen
08.02.2014
Markkinoinnissa parhaat tulokset saavat ne, jotka tekevät töitä..
Markkinoinnin trendit
Jarkko Kurvinen
16.12.2013
Ostamisesta on tullut itsepalvelua, markkinoinnin murros pakottaa..
Markkinoinnin murros pakottaa asiakaskeskeisyyteen
Jarkko Kurvinen
02.12.2013
Potentiaalinen asiakkaasi on käynyt jo 2/3 ostoprosessista läpi ennen..
Rakenna näkymättömien myyntimiesten armeija
Jarkko Kurvinen
18.11.2013
Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet..
Tulevaisuuden yritys on oma mediansa
Jarkko Kurvinen
04.11.2013
Kun markkinointiviestintä nähdään usein yritykselle kulueränä,..
Heikko asiakasymmärrys vie särmän markkinoinniltasi
Jarkko Kurvinen
21.10.2013
Markkinointi on kontaktilaji. Jos ymmärrät asiakkaasi sielunelämää, saat..
Ostamisesta on tullut itsepalvelua
Jarkko Kurvinen
07.10.2013
Myyntimies mynttiset kuolevat. Menestyvästä myyjästä on tullut asiakasta..
Muuta markkinoinnin tavoitteet rahaksi
Jarkko Kurvinen
23.09.2013
”Missä raha?”, kysyy luukutusmyyntiin rakastunut epäilijä puhuttaessa..
Yritystarinan sankari on asiakas
Jarkko Kurvinen
26.08.2013
Kun kaikki tekevät sisältömarkkinointia, voit erottautua vain osallistuttavalla..
Ala mielipidejohtajaksi
Jarkko Kurvinen
12.08.2013
Sisältömarkkinointi on viimeistään tänä syksynä kaikkien markkinoijien..
Sisältömarkkinoinnin seitsemän kuolemansyntiä
Jarkko Kurvinen
29.07.2013
Sisältömarkkinointi muuttaa yrityksesi markkinointia pysyvästi. Vanhaan..
Insinööriporno häviää täsmämarkkinoinnille
Jarkko Kurvinen
15.07.2013
Valtaosa markkinoinnistasi on huonosti kohdennettua höttöä. Kaikki lupaavat..
Sisältömarkkinoinnin tulevaisuus
Jarkko Kurvinen
08.07.2013
Sisältömarkkinointi sitä, sisältömarkkinointi tätä. Minulta on kysytty, kuinka..
Totuus sisältömarkkinoinnista
Jarkko Kurvinen
24.06.2013
Sisältömarkkinoinnista on tullut markkinoinnin uusi musta. Se ei onneksi ole..
Paraskaan sisältöstrategia ei toimi ilman sisältökulttuuria
Jarkko Kurvinen
10.06.2013
Sisältömarkkinointi on suurin yksittäinen markkinoinnin murros..
Sisältömarkkinoinnin kymmenen käskyä
Jarkko Kurvinen
27.05.2013
Noudattamalla sisältömarkkinoinnin kymmentä käskyä, saat markkinointisi tasoa..
Sisältömarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa lisäarvoa
Jarkko Kurvinen
13.05.2013
Sisältömarkkinoinnissa kaiken a ja o on arvontuotto. Paraskaan sisältö ei auta,..
Aloita tänään
Jarkko Kurvinen
15.04.2013
Kaikilla on vuorokaudessa sama määrä tunteja. Kuitenkin jotkut saavat enemmän..
Ala merkittäväksi
Jarkko Kurvinen
18.03.2013
Meitä kiusataan päivittäin yhä suuremmalla määrällä valintoja ja rasitetaan..
Katso myös